Onko sanomakustannus (sieltä soittava) joku lehtimyyjä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääks

Vieras
sanoin tavan mukaan "ei kiitos" ja känny kiinni...ja sit tajusin että sanoi sanomaKUSTANNUS...onhan sekin kai vain lehtimyyjiä???? Ei löydy googlaamalla mitään.
Kun mä olen laittanut mun kässäreitä kyllä - mutten tuommoiseen ja en ole antanut puh.numeroa niihin.

Miksi laitat puhelimen kiinni kysymättä mitä asia koskee? Itse olen ollut vuosia sitten erään lehden toimituksessa töissä ja arvoin ristikkovoittoja. Tehtäväni oli soittaa voittajalle ja kysyä tilinumeroa mihin se voidaan maksaa... yhdeksän kymmenestä iski luurin korvaan jo siinä vaiheessa kun olin vasta sanonut että soitan XXX lehdestä hyvää päivää. Ja laitoin toki tuon voitonkin sellaiselle henkilölle joka halusi sen ottaa vastaan...

Ai´miksi en kuuntele...olen aiemmin kuunnellut ja AINA ne on ollu lehtitilausjuttuja...nykyään vaan härskimmäksi menee. Viimenen niitti oli kun kuuntelin ja kyselin moneen kertaan ettei TÄHÄN liity MITÄÄN tilaamista niin sitten jonkun 10min. kuluttua LOPUKSI myönsi että "No eihän mikään ilmaista ole eli kyllähän tähänkin liittyy"!
Eka siis puhui mitä kaikkea saan ILMAISEKSI ja ei MITÄÄN velvoitteita jne.
Enää en kuuntele tosiaankaan, juu ja yksi ukko alkoi huutamaan...kun sanoin sen "ei kiitos" kuului vain karjunta että "etkä meinaa edes kuunnella...." Joo, en jos myyt jotain lehteä...tuo yksi oli todella kieroa kun väitti alkuun kiven kovaan suoraan kysymykseen, liittyykö tilaamista jne. että EI...

Ja kässärijuttua jos oli...en ole tuommoiseen laittanut ja jos jättävät soittoon, niin sittenpä meni ohi. Otavalta mä enemmän odotan sitä vastausta :) kyllä ne postitse piti tulla.

Yhteistyössä