Onko SAUMURIn omistajia paikalla, tarviisin apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huskylock 560 ed t
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huskylock 560 ed t

Vieras
Mulla on huskylock 560 ed t ja ohjekirjaa ei ole. Kun ompelen viruvaa kangasta niin miten pitää sen säädön olla. Tossa on "vipu" joka menee ylös ja alas, keskellä on normaali syöttö ( onko oikea sana ? ) nro 1. Ylhäällä 0,7 ja alhaalla 2 eli viruvalla kankaalla vipu ylös vai alas. Jos joku osais neuvoa, olisin todella kiitollinen. Olen yrittänyt mallitilkulla kokeilla, mutta en osaa erottaa kummalla parempi. Pitääkö sitä Paininjalan raskautta säätää, en osaa selittää mitä tarkoitan.

mitä se viruva tarkottaa ;D mulla viruu=lojuu tavarat pitkin lattiaa tyylillä ;D
jos joustavaa/venyvää, kangasta ompelet niin panisin sinne lähelle kakkosta sen säädön niin se syöttää kangasta enemmän jolloin ei saumasta tuu liian pitkä ja jäykkä.. paininjalan puristusta en lähtis säätään ihan heti.. jos tuntuu että työ vaan venyy/sinkuu saumatessa niin sitte vähentäisin puristusta että kulkee kangas paremmin neulojen läpitte...
joko sie sait ommeltua? mitä ompelet+ jos saapii olla utelias :D

Alkuperäinen kirjoittaja no tuota:
mitä se viruva tarkottaa ;D mulla viruu=lojuu tavarat pitkin lattiaa tyylillä ;D
jos joustavaa/venyvää, kangasta ompelet niin panisin sinne lähelle kakkosta sen säädön niin se syöttää kangasta enemmän jolloin ei saumasta tuu liian pitkä ja jäykkä.. paininjalan puristusta en lähtis säätään ihan heti.. jos tuntuu että työ vaan venyy/sinkuu saumatessa niin sitte vähentäisin puristusta että kulkee kangas paremmin neulojen läpitte...
joko sie sait ommeltua? mitä ompelet+ jos saapii olla utelias :D

Jeps, viruva eli joustava kangas. Ompelen lapselle velourkankaasta puseroa, eteen applikoin apinan kuvan ja puun lehtiä. KAppalaiden kasaaminen vaan tuotaa ongelmia kun on viin viruvaa ;) kangasta. Tein myös samakko ja krokotiilipuseron. Pitää kokeilla säätää kakkoselle. Niin ja huomenta, ;)