Onko se jotenkin outoa, että luen vauvalehtiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Olen lukenut vauvalehtiä 14-vuotiaasta asti :D Eli melkein 4 vuotta. Nykyään ostelen silloin tällöin Vauvaa, 2-plussaa ja Meidän perhettä :) Olen ihan koukussa niihin, kiinnostavampia kuin nuorten lehdet =) Kaikki ihmettelee sitä hirveesti, etenkin mun kaverit. Onko joku teistä lukenut vauvalehtiä teininä tai tunnetteko jonkun joka lukee? Mun mielestä se on ihan normaalia, kun tykkään muutenkin kovasti lapsista ja mul on krooninen vauvakuume :D =)

Luin kyllä joo ja 14-vuotiaana kun sain perinnöksi jonkun emännän käsikirjan 50-luvulta, olin ihan onnessani! :D Kaikki kasvatukseen ja lapsiin liittyvä kiinnostaa kovasti, vaikken ole tätä piirrettä aiemmin julki tuonutkaan lähipiirille. Tajusin vasta alkuraskaudessa että kotiäitinä olo voisi olla se "mun juttuni", sellaista kun ei ole vielä tullut vastaan. No, aika näyttää, mutta so far so good..! =)

No minäki luen vaikkei mulla lapsia ookaan. :D Pakko sillon tällön ostaa ja kirjastosta oon lainannu jo varmaan kaikki vanhat 2-plussat :D .

Ei muakaan mitkään Cosmopolitanit jaksa kiinnostaa, muut ikäseni lukee sitä ihan intona. Kaikki lapsijutut kiinnostaa paaaaljon enemmän. :)

tuskin sen kummallisempaa kuin sekään, etät minä, joka en voi enää tehdä edes lapsia ja nuorinki on jo viisi vuotias, luen niitä. nytkin oli ihan pakko ostaa molemmat vauvalehdet.

tuskin sen kummallisempaa kuin sekään, etät minä, joka en voi enää tehdä edes lapsia ja nuorinki on jo viisi vuotias, luen niitä. nytkin oli ihan pakko ostaa molemmat vauvalehdet.

Ei ollenkaan outoa ainakaan minulle :D
Itse aikoinani samalla lailla niitä nuoresta asti lueskellut ja aina 15v. eteenpäin piti mennä katsomaan uudet kiinnostavat ratasmallit ja tekniset hienoudet ja lapsimessuilla tuli kanssa joka vuosi poikettua :whistle: :D

Sun kannattaa tytsi suunnata tuo kiinnostukses opiskeluun. Musta tuntuu että jaksaisit lukea esim. kasvatustieteitä loistavasti kun olet luontevasti kiinnostunut lapsista noin kovasti. :)
En tosin voi tietää vaikka johonkin sellaiseen oletkin suuntautunut.

ei kai..mua ei kyllä tuossa iässä ois voinu vähempää vauvalehdet kiinnostaa :D ja nyt jos mietin asiaa,niin oottasin pelko persiissä et millon tulee uutisia jos mullois sun ikänen(tai se 14v) laps joka lukis niitä.. :)

Minä luin teini-iässä Suosikkia, SinäMinää ja Reginaa, Juoksijaa sekä Kuntoplussaa. Vauvalehdistä kiinnostuin vasta kun miehelle tuli vauvakuume ( mä olin 21v, mies 25v)...:D

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mie oon lukenu... kasilta saakka ja lukiossa tuli tilattunakin sekä kaksplus että vauva =)

Sääki oot outo :D :hug: :heart:

mää tierän.. :D :heart: :laugh:

mutta siis mää päätin jo 3-vuotiaana etä musta tulee isona lastenhoitaja... ja luin lehtien lisäksi kaikenlaisia kasvatuskirjojakin... mutta luin mää sit sinä minää ja suosikkiakin.. :D

Yhteistyössä