Lukiossa kavereiden kanssa luettiin vauvalehtiä kirjastossa vapaatunneilla sen takia, että saatiin naureskella. Meidän mielestä niissä vaan oli koomisia ja iljettäviä juttuja. Että tällaiset tarkoitusperät oli meillä.
Vauvakuumetta mulla ei oo koskaan ollut ja "tosissaan" vauvalehtiä luin ennen lasten syntymää.
Mä luin 16-vuotiaasta saakka häälehtiä ja isälläni olikin tapana sanoa, että ****llä on kaikki muu valmiina paitsi mies! No miehenkin aikanaan sain, joten lue sä vaan vauvalehtiä, aikanaan saat varmaan sen vauvankin!
en mä lukenut hoidin paljon 3v pikkupeljeäni ( päivittäin ja pe iltasin yksin) 15v mulle tuli vauva kuume mietin lasten nimiä ja olisin varmaan tullut äidiksi jos vaan olis ollut mies..ja oon aina sanonut että musta tulee lastentarhan opettaja
Heh, mulla on jo tältä kuulta Meidän perhe, Vauva, Kaksplus perhe ja se Kaksplus vauvat, odotus vai mikä olikaan Jos noi on jo hankittu ja kaipaan uutta lehteä niin saatan ostaa Kasvatus ja koti-lehden B)
En oo niitä nuorempana ostellut, mutta oon aina silloin tällöin lueskellut. Vauvanvaatteista ja rattaista yms. tuotteista oon ollu kiinnostunut aina.. =)