Onko se muka mautonta ottaa hääkuvien joukossa kuva, jossa olen yksin hevosen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
miehen (tai siis sulhasen) mielestä on, eikä hän nyt meinaa suostua sellaiseen kuvaan ollenkaan.

Mielestäni siitä tulisi kaunis kuva ja se olisi kuva muiden joukossa, otetaanhan niitä kuvia yksistään morsiamistakin, niin miksen voisi olla hevosen kanssa kuvassa?

Olenhan kuitenkin hevostyttö ja hevoskärryjen vetäminä me kirkkoon saavumme ja sieltä juhlapaikallekin, juhlapaikalla ne kuvatkin metsän reunassa niityllä otetaan, joten...

Hevoskuvaa ei tietenkään kiitoskortiksi laitettaisi, vaan kiitoskortissa komeilisimme yhdessä miehen kanssa (tai ehkä hevonenkin olisi siinä kuvassa).

Minä ottaisin jos olisi oma hevonen, ihana idea!! Ei ollenkaan mauton! :)
Mie varmaa tulevaisuudessa jos naimisii paukataa niin otatan (normi hääkuvan lisäksi) kuvat koko perheen kanssa johon kuuluu vahvasti koira ja kissa :) Ehkä oon yltiöeläinhullu, mutta sama se.

Ei suinkaan. Mie jos en olis naimisissa niin laittasin hääkuvaan punaset lenkkarit koska tykkään niin henkeen ja vereen juoksemisesta. Yhdessä kuvassa voisin vetää spurtin huntu hulmuten.. :D

hei hyvä idea, mä voisin vähän lainata sitä ja pyytää naapureilta kaikki niide koirat mun kaa hääkuvaan... ja sitten yks vielä kissojen kanssa ...ja ja...

no ei, vitsi vitsi...jos se hevonen on sun oma ja sulle erityisen rakas niin miksipä ei sellainen kuva... vaikka toisaalta en mä kyllä ymmärrä sellasiakaa hääkuvia joissa ollaan vaikka tosiaan sen koiran tai kissan kanssa...ennemmi vaikka anopin ja appiukon :Dg

Mun mielestä omannäköiset hää-yms pakkokuvat on tosi hyvä juttu sen perinteisen hei-me-pussataan -kuvan sijaan (ellei se sitten ole se oma juttu).

Itse poseerasin herkkutatin kanssa rippikuvassa samaan tapaan, mitä yleensä tehdään ruusun kanssa.

Oletko siis menossa naimisiin hevosen kanssa? En edes tiennyt, että se on Suomessa sallittua... Ei vaiskaan. Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa, mutta olen miehesi puolella. En ole koskaan ymmärtänyt miksi pitäisi ottaa erikseen morsiamesta kuva. Naimisiin mennään kahdestaan, miksi pitäisi sulkea toinen pois kuvasta jo häissä? Ei lupaa hirveän hyvää tulevaisuuden kannalta jos hevonen syrjäyttää miehen - tai morsian syrjäyttää sulhasen - jo vihkitilaisuudessa. Häät eivät ole ainoastaan naisen prinsessafantasiaa vaan kahden ihmisen lupaus yhteisestä tulevaisuudesta. Niissä ei ole tarkoitus esiintyä soolona vaan duona. Hevonen ei kuulu asiaan, ellei sulhanen mahdu samaan kuvaan.

Yhteistyössä