onko se niin,että siitä toisesta lapsesta ei puhuta enää niin paljona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siiri

Vieras
Mä oon nyt raskaana viikoilla 28 ja me ei miehen kanssa puhuta yhessä tästä lapsesta koskaan!
Kavereitten kanssa kyllä puhun ym.Eilen sit sanoin miehelle,et ootko huomannu et me ei puhuta täst toisesta lapsesta koskaan,ni se vaan sano et "mitä siit nyt pitäs puhua?"
Jotenki tuli sellanen olo,et ei ees kauheesti haluis tätä lasta :(

onks tollanen käytös sit ihan normaalia,siis et toisesta lapsesta ei puhuta niin paljon enää?

kyllä se toisen kohdalla oli vähempää se puhuminen mutta kyllä puhuttiin jonkun verran ja mieskin kuunteli vauvaa masun päältä..
neuvolassa ei ollu enää matkassa mutta ultraan tuli..ja käyrään...

Itsellänikin toinen raskaus meni siinä ns sivussa. Ei oikeastaan siinä raskauden aikana tule uusia juttuja (ainakaan minulla) niin ei siitä tarvinnut puhua niin paljon kuin ensimmäisestä. Tietenkin tuleva isosisko halusi aina iltasella katsoa mahaa ja paijata sitä. Mietti paljon kumpi sieltä tulee pikkuveli vai -sisko.

Meillä taas taisi mennä toisin päin, ja varmaan ihan vaan sen takia että raskaus oli alusta asti vaikea =) Sukulaiset kyseli vointiani usein ja miehelle tuli purettua omaa pelkoani ja turhautumista jatkuvasta sairaslomasta =)

Mies oli sillon esikon odotusaikana intissä,että ei ollut edes paikalla ja esikosta puhuttiin sillon tosi paljon odotusaikana. Nyt on ollut alusta asti paikalla ja ollut mukana ultrissa ym,mut jotenkin vaan mietityttää. Kerran on kokeillut mahan päältä,kun liikkeet tuntuu,mut siinä se sit onki :/

se ensimmäinen on ensimmäinen ja jokainen kokemus siinä aivan uutta ja ainutlaatuista. Myönnän että en minä itsekään enää toisen ja kolmannen kanssa samalla tapaa tehnyt kuin ekan enkä tarvinnut joka tuntemusta raportoida tai odottaa kommenttia niistä

Yhteistyössä