[QUOTE="vieras";23305011]Mä olen varmaan ainoa mamma maailmassa joka ei tajua tätä lelujenkeräämis vouhkaamista. Meillä on aina lelut vähän levällään eikä se mua kyllä stressaa. Enkä vielä pakota lasta (2,5 v) laittamaan iltaisin leluja paikoilleen. Kylässä kyllä korjataan jälkemme mutta kotona en vielä jaksa asiasta niin stressata. Annan lapsen olla lapsi. Ja sitten voisin avata sateenvarjon....[/QUOTE]
Jotenkin voisin kuvitella, että 1kpl 2,5v ei edes omista niin paljon leluja, tai saa sotkettua niin totaalisesti kuin 3-4 alle 6v riehakasta... jotka kyllä saavat olla lapsia ihan sydämensä kyllyydestä. Mutta tietyn pisteen jälkeen lelukaaoskin on jo turvallisuusriski ja jopa estää kunnon leikit kun lelut miten sattuu.
Jotenkin voisin kuvitella, että 1kpl 2,5v ei edes omista niin paljon leluja, tai saa sotkettua niin totaalisesti kuin 3-4 alle 6v riehakasta... jotka kyllä saavat olla lapsia ihan sydämensä kyllyydestä. Mutta tietyn pisteen jälkeen lelukaaoskin on jo turvallisuusriski ja jopa estää kunnon leikit kun lelut miten sattuu.