Onko se tosiaankin niin hirveä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuparikierukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuparikierukka

Vieras
..kun annetaan ymmärtää..?? Jää mulle lähes ainoaksi ehkäisy vaihtoehdoksi mutta mietityttää koko härvelin ottaminen tosiaankin... kun on jo luonnostaan runsaat ja kipeät menkat.. Ja jostaki lapsuudesta on jääny jotenkin sellainen muistikuva että olisin allerginen nikkelille..? Sitten vielä ne mahdolliset tulehdukset mitä se voi aiheuttaa.. kokemusta kun siitäkin on ja ei ollut mukavaa....

Itselläni myös vaihtoehtoja kaksi, joko kondomi tai kuparikierukka. Kivuliaat kuukautiset omaavana olen pidättäytynyt kierukasta. Mielipiteitä haluaisin kuulla minäkin!

hmmm --- milloin olet viimeksi käynyt "syynissä", varmaan lähiaikoina, oletan?
en tiedä tehdäänkö noita kaavintoja enää nykyisin millä perusteella.
nuo runsaat menkat panee ajattelemaan, että voisi vaikka olla joku hyvälaatuinen kasvain, kuten minulla oli.
Kävin kaavinnassa, ja hups vaan, on kyllä elämä ollut helppoa sen jälkeen - ne menkat voi siis lakata kokonaan siitä hyvästä, ja juuri niin kävi minulle. Hirveää kärsimystä aikaisemmin vuodoista, muuttui täysin vastakohdakseen eli ei ole huolen häivää.

Operaation jälkeen tuossa kohtaa ne ehdottavat kaikille (?) hormonikierukkaa. Sen saa siinä samalla asennettua siis.
No niin, itselläni ei ole kyllä sitä kierukkaa siis.

Se voi olla hirveä tai olla olematta. Mulla oli reilun vuoden ja kiitos ei enää. Kyllä se lisäsi menkkakipuja+vuotoja, muutenkin tuhrutti vähän väliä ja kipuja oikeastaan kokoajan vatsassa. Vaikka oli oikein paikallaan. Ne kivut loppu siihen paikkaan kun mokoma otettiin pois.
Se on itse koitettava, toisille siitä ei oo riesaa, joillekin vähän ja jollekulle paljon.

Pistäkää mies vasektomiaan, tai käyttäkää kondoomia. Ei kenenkään naisen oo pakko alistua kärsimystä aiheuttaviin ehkäisymuotoihin vuodesta toiseen.

tuossa alku syksystä kävin gynellä.... hän ei kyllä ollut sitä mieltä että mulla kovin runsaat menkat on mutta itse olen toista mieltä... mutta sehän on vissiin niin paljon kiinni ihmisestä mitä kukakin pitää runsaana...

Mulla on ollut kuparikierukka kohta 4v. Olen ollut todella tyytyväinen. Mulla ei ole hirveitä vuotoja, kuukautisten tokana päivänä vähän enemmän vuotoa kuin ennen kierukkaa mutta ei häiritsevästi. Kipuja tai tulehduksia ei ole ollut, eikä mitään muutakaan vaivaa. Toisen ottaisin kun tämä vuoden päästä poistetaan mutta mies on menossa vasektomiaan joten ei tarvetta.

Mulla on nikkeliyliherkkyys mutta siitäkään ei ole mitään haittaa ollut. Minä lienee todella omituinen kun olen ollut kaikella tapaa todella tyytyväinen tähän keskiaikaiseen kidutusvälineeseen. :D

Ei mikään täydellinen ehkäisytapa, mutta ainakin parempi tuntuma kuin kumin kanssa. Voi sekstaillessa tuntua välillä vähän ikävältä kun poistolanka nirhaisee terskaa...

Yhteistyössä