[QUOTE="Neith";22796225]no eikö suhde jossa toinen haluaa seksiä 3 kertaa viikossa ja toinen ei halua niin ole hitusen heikolla kantimella? siis toki seksiä harrastetaan siksi että halutaan, mutta tilannne jossa se toinen ei halua yhtä usein niin on melkolailla ongelmallinen.
seksi ei ole kaikki kaikessa mutta jos sitä ei saa tai sitä saa liian vähän niin hyvin äkkiä sitä haetaan toisaalta sitten..[/QUOTE]
No mä ainakin haluan seksiä yleensä silloin kuin miehenikin, koska rakastan miestäni. Tietysti jos toinen haluaa jatkuvasti, siitä voi tulla ongelma. Mutta eikö tuollaisessa halukas/haluton tilanteessa pitäisi pohtia sitä, miksi se toinen ei halua? Ainahan siihen joku syy on.
Ei meidän suhde ainakaan siihen kaatunut, kun miehellä oli haluttomuus -kausi. En lähtenyt häntä pettämään, kyllä mä osaan itseni tyydyttää jos niikseen tulee. Ja tuo kausi kesti kuitenkin suhteellisen kauan, pari vuotta. Saatiin onneksi asia selvitettyä ja puhuttua, nyt kaikki on ollut jo pitempään hyvin. Rakkaus ei hävinnyt mihinkään, vaikkei seksiä ollutkaan. Samaten mies jaksoi odottaa mun parantumista traumaattisesta synnytyksestä, eikä heti lähtenyt vieraisiin kun ei kotona useampaan kuukauteen saanut. Puhuimme asiasta, hän ymmärsi miksi seksi tuntui minusta vastenmieliseltä silloin.