T
t
Vieras
Ainakin se on seksuaalista väkivaltaa, joka luetaan myös parisuhdeväkivallan yhdeksi muodoksi. Itse pitäisin kyllä raiskauksenakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tähti:olis kiva jos joku vastaisi...
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja tähti:olis kiva jos joku vastaisi...
Soita Tukinaisen auttavaan puhelimeen. Rikosuhripäivystys.
Luulisin että myös päivystyspuhelimessa osattaisiin vastata. (Tuo rikosuhri päivystys taitaa olla hyvin rajoitetusti auki ) ja pääsisit puhumaan siitä tilanteesta. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja tähti:lisäys vielä edelliseen..
Kerroin silloin aikanaan asiasta ex-miehen äidille asiasta. Anoppi sanoi vain että"hahaha, pitäähän naisen miehensä tyydyttää". Silloin tunsin että minä olen toiminut väärin.. on oikeutettua että poikaystävä suuttuu, alkaa heittää tavaroita, haukkuu ja pitää minusta kiinni jollen tyttöystävänä anna hänelle. Hän petti minua useasti, minkä johdosta en kyennyt seksiin hänen kanssaan.. siitä kaikki sitten alkoiNäin jälkeenpäin oikein ärstyttää anopin "tuki" ja se etten osannut suhtautua asiaan oikein.
Luulin vihdoin, vihdoin löytäneeni suhteen mutta nyt n.vuoden seurusteltuani, huomaan nämä oudot asiat jotka pelottavat. Aluksi nautin siitä että kumppani niinkin paljon haluaa ja antaa läheisyyttä (/seksiä).
Nyt se on mennyt siihen että valittaa koko yön jos ei saa, on lyönyt kerran sängyn päätyyn nyrkillä, uhkaa lähteä sinä yönä (emme asu yhdessä), jos "en anna" valittaa että on jotenkin pakkomielle seksistä jos siis saa erektion mutta minä en haluakaan. On hänen ongelmansa (mutta minä kärssin) Ajattelin aluksi että ehkä se siitä, pahentunut on. Lähdin ulkomaille opiskelmaan ja miettimään asioita, sama draama toistui täälläkin missä hän vieraili. Jos emme harrasta seksiä, hän murjottaa monta päivää, puhuu kuin kakara, luottamukseni katoaa sen siliän tien mutta jotenkin palaa. Pelkään niin kovin yksin jääntiä (takana nuorempana kaksi suhdetta toinen n.5 v.missä mukana erilaista väkivaltaa, olin liian nuori ymmärtämän lähteä, ja toine narsistinen mies jonka älysin äkkiä lopettaa).Mutta taas??Ja itsetuntoni on madaltunut, olen masentunut ja kärsin pelkotiloista.
Muutenkin tuntuu ettei miehet oikeasti halua kuin seksiä, vaikka olen hyvin "perhe orientoinut" ja aina halukas rakentamaan suhdetta, rakastamaan.
No mutta, kaipaan hyviä mielipiteitä, tosin aivan samalta kuulostaaa kuin edellisten kirjoittajien.
Muutaman kerran olen sitten vihaisena antanut, nauttimatta pätkääkään ja hän on ollut kyllä pahoillaan ja jopa ihmetellyt mikä vaivaa..
välillä yulee niin kova viha etä tekisi mieli mennä ilmoittamaan raiskauksesta,