Onko siinä jotaki väärää jos isä kuskaa autolla aikuusta lastaan?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
On nyt parina viikkona tuolla ruokahaastees joku nitissy tuosta. Kyselly viäkö mun isä kuskaa mua autolla paikasta toiseen.

Mitähän väärää täs on? Mitä väärää siinä on, että isä haluaa kuskata aikuusta lastaan syöpähoitoohin, sen jälkeesiin kontrolliihin ja lonkkaleikkauksen kontrolliihin. Mun mielestä tuo kertoo vain siitä, että vanhempi välittää lapsestaan vaikka lapsella on tullu 18v. täyteen. Ikinä en oo pakottanu isää mihinkää vaan itte hän on mua halunnu auttaa. Ja suuri apu tuosta on ollu. On se eri asia käydä nois kaikis jutuus oman isän kans ku, että taksikuski kuskaa.

On isä toki kuskannu mua kauppaanki, mutta onko siinä jotaki väärää? Mutta eipä isä mua kuskaa nytkään mihinkää koska auto on 80km:n pääs pikkuveljellä. Siä se on ollu jo pidemmän aikaa.

Alkaa vain tympimään tuo ku tullaan tuonne ruokahaasteketjuun asiasta vikisemään. Että voi se nitisijäkitisijä kertoa ongelmansa tähän eikä väkistä siinä ruokahaastees.

Ja mitä hemmetin väliä kuka kuskaa ketä ja mihin????

No joku ilmeisesti koittaa saada sut kimpaantumaan ja näkyi onnistuneen. Jospa koittaisit antaa mokoman olla, niin ehkä jättää rauhaan kun huomaa, ettei onnistu yrityksissään?

[QUOTE="vieras";26694337]Viestissäsi ei käynyt ollenkaan ilmi että kuka kiusaa ja miksi siitä että faijasi kuskaa sua henkilöautolla?[/QUOTE]

Mähän kirjootin, että parina viikkona ruokahaasteketjus on joku aukonu tästä päätään...

Siinäpähän kuskaa. Mitä hittoa se kenellekkään kuuluu. Miksi kenenkään vanhemmat tekee mitään oman lapsensa eteen? Kyllä meilläkin äitini pitää minusta huolta ja minä hänestä. On hän minua kuskannutkin ja minä taasen olen auttanut häntä monin tavoin, kuskaisinkin jos minulla olisi kortti.
Voi hyvää päivää vaan...Loppuuko välittäminen kun ihminen tulee johonkin tiettyyn ikään? Ei saa auttaa mitenkään? Ei vanhempana olo lopu siihen kun läpsi täyttää 18v. Kyllä sitä ollaan vanhempia siihen asti kun sydän lopettaa pumppauksen.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Mun isä tuli hakemaan mut vauvan kanssa laitokselta. Vaikka heiltä sairaalaan on n. 160km en nähnyt asiassa mitään pahaa. Miksikäs ei vanhemmat saisi auttaa jo aikuisia lapsiaan?

Hakee munkin äite mua töistä ja vie töihin, käyttää kaupassa jos mies on töissä, eikä kuskaa ja ikää mulla jo 28v :D Jätä omaan arvoon tollaset lapselliset inisijät.

alkaa olla melkein verrattavissa siihen että joku käskee viikottain menemään minua laihdutusleikkauseen:)
pitääpä kysyä veiskö isi, muori, isoeno tai jompi kumpi veljistä mut sinne:whistle: