onko sinisen sohvan osto järkevää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sohvien värinä ottaisin mielummin joku neutraalisempi väri; harmaa, beige, ruskee tai musta. tyynyillä, verhoilla ja matoilla saa sitten nopeesti uutta ilmettä.

Just sellainen väri johon ei voi yhdistellä mitään muuta väriä. Just sellainen väri johon sitten äkkiä kyllästyy.
peesi nannalle! Joku neutraali väri mielummin =)

Mäkin suosittelisin jotain neutraalimpaa väriä. Se kyllä johtunee siitä, että itse en oikein pidä sinisestä väristä sisustuksessa, kun se on niin kylmä väri ja helposti sitten tulee sellaista kalsean näköistä.

meillä on tummansiniset sohvat olleet jo 5 vuotta ja kovasti olen kyllä tykännyt! Mitä muuta väriä teillä on olohuoneessa, että sopiiko siniset sohvat vai meniskö kaikki muukin niiden myötä vaihtoon?

Alkuperäinen kirjoittaja en ostais itse:
Mäkin suosittelisin jotain neutraalimpaa väriä. Se kyllä johtunee siitä, että itse en oikein pidä sinisestä väristä sisustuksessa, kun se on niin kylmä väri ja helposti sitten tulee sellaista kalsean näköistä.

peesi! :wave:

Ruskea ja beiget ovat tylsät, valkoitset sulaa hulluutta lapsiperheessä, meillä on jo toiset siniset 2+3 sohvat käytössä, eikä olla kyllästytty.
Vanhat laitettiin vielä yläkerran olkkariin lasten käyttöön, joten meiltä löytyy neljä sinistä sohvaa.

Höpsistä ettei ne muka käy minkään kans !! Puunvärit sopii äärimmäisen hyvin, valkoinen, kelta ja kulta sopii, hopea, pronssi, viininpunainen jne jne, joten minkähän kans se ei sovi ?

Mun mielestäni meillä on tosi kivan näköinen sisustus, vaikka itse sanonkin, on mielikuvituksen puutetta ostaa aina jotain ruskeeta tai muuta tavallista.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Just sellainen väri johon ei voi yhdistellä mitään muuta väriä. Just sellainen väri johon sitten äkkiä kyllästyy.

On eri asia LUULLA ettei siniseen voi yhdistellä kuin ettei siihen oikeasti käy mikään !

Meillä on kaks sinistä sohvaa ja sit kirsikan värinen tv-taso, lasivitriini ja sellaisia matalia tasoja, ja hyvältä näyttää mun mielestä. Sit on sellaset tumman siniset kappamallin verhot ja hyvin istuvat ainakin meille.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:

On eri asia LUULLA ettei siniseen voi yhdistellä kuin ettei siihen oikeasti käy mikään !

Aivan, ainoat värit jotka oikein riitelevät sinisen kanssa ovat vihreä ja oranssi, ja niitä en ole kovin usein nähnyt sisutusväreinä.

Sininen kangassohva kuvioina syksyn lehdet itselläni on ollut jo yli viisitoista vuotta ja ollut eri asunnoissa joissa oon asunut. Siihen voi yhdistää muita sinisiä huonekaluja tuolit ja kaapit ja pöytä. Verhot ei tarvi välttämättä olla siniset verhoissa on myös kuvioina syksyn lehdet. Sininen on hieno väri ja siihen voi yhdistää muitakin värejä.
♈Meri♈

Yhteistyössä