A
astrid
Vieras
Ja kuinka kauan päivittäin? JA KESKITYTKÖ SILLOIN VAIN JA AINOASTAAN LEIKKIMISEEN? Vai kuuluuko vanhemman leikkiä lapsen kanssa?
Tuntuu välillä ettei edi missään välissä, tai toki nytkin ehtisin, mutta olen sen verran itsekäs että haluan pitää hetken "omaa aikaa" ja poika kattoo piirrettyjä....sitten taas loppupäivä on ruoanlaittoa, kaupoilla käyntiä ym. kotihommia....*huokaus* Tunnen välillä itseni huonoksi äidiksi....
Tuntuu välillä ettei edi missään välissä, tai toki nytkin ehtisin, mutta olen sen verran itsekäs että haluan pitää hetken "omaa aikaa" ja poika kattoo piirrettyjä....sitten taas loppupäivä on ruoanlaittoa, kaupoilla käyntiä ym. kotihommia....*huokaus* Tunnen välillä itseni huonoksi äidiksi....