Onko sinulla kissa joka kulkee vapaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Eritteleppä tämä "sopiva ympäristö". Sellaista kun ei ole. Aina on joku vaara vaanimassa. Laitappa oma lapsesi metsään juoksemaan yksin. On kuule varmasti onnellisempi siellä kun sellaisen äidin luona joka ei kolmea viikkoa jaksa lapsensa kanssa olla vaan pitää heti olla valittamassa. Ja kyllä jos ihminen ajattelee lemmikistään noin tyhmästi kuin sinä niin minä varmasti menen henkilökohtaisuuksiin!!!

M A A S E U T U. Let's repeat: Maa-seu-tu. Countryside. MAA-SEU-TU. maaseutu.
Ja vielä kerran, kaikki yhdessä: M A A S E U T U.

no täällä meidän MAASEUDULLA ainakin on niitä vaaroja ihan tarpeeksi. jopa ehkä enemmän kuin taajamassa.

Juuri näin, kytkekää ne kissanne tai pitäkää sisällä. En halua yhtään karvakasaa pihalleni kaivelemaan penkkejä enkä nukkumaan tuuletettavien mattojen päälle, prkl.

Eritteleppä tämä "sopiva ympäristö". Sellaista kun ei ole. Aina on joku vaara vaanimassa. Laitappa oma lapsesi metsään juoksemaan yksin. On kuule varmasti onnellisempi siellä kun sellaisen äidin luona joka ei kolmea viikkoa jaksa lapsensa kanssa olla vaan pitää heti olla valittamassa. Ja kyllä jos ihminen ajattelee lemmikistään noin tyhmästi kuin sinä niin minä varmasti menen henkilökohtaisuuksiin!!!

Mutta kun siellä maaseudullakin on niitä vaaroja. Ei se maaseutu ole mikään onni ja autuus. Jotenka kerrotko vielä mikä olisi se sopiva ympäristö ilman noita vaaroja?

Ah, mä lähden nyt ruokkimaan noi mun onnettomat sisäkissaparat, jotka on taas koko päivän joutuneet kärsimään sisällä :saint: Kyllä mä oon kamala.
akvaariokalatkin, raukkaparat, pitäis ruokkia. vai pitäiskö nekin vapauttaa tohon lähijokeen..
mut moro. mä oon nauranu niin paljon tälle ketjulle et mun vatsalihaksiin sattuu :wave:

Mutta kun siellä maaseudullakin on niitä vaaroja. Ei se maaseutu ole mikään onni ja autuus. Jotenka kerrotko vielä mikä olisi se sopiva ympäristö ilman noita vaaroja?

Ei vissiin sitten löydy sellaista ympäristöä.. noh, I rest my case...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Älä viitsi enää näyttää omaa tyhmyyttäsi vaan ole jo hiljaa! Mä tulen oikeasti noin tyhmistä ihmisistä niiiiiiin vihaseksi ettei ole tosikaan. Sä olet vähän niinku mun 3v poika joka väittää vaikka kuun juustoksi kun on sellaista päähänsä saanut.

Taisin osua arkaan paikkaan.. lienet kissanrääkkääjä. :whistle:

Meillä kulkee kissa vapaana ja korvessa asutaan :heart: Kun taajamassa asuttiin en itsekään pitänyt siitä, kun kissat kävi lasten hiekkalaatikolla, mutta eipä tarvinut kun ottaa puheeksi yhtiökokouksessa, niin kansi hommattiin. Kyllä meidänkin oma kissa saa häätöä, kun yrittää jätteensä tehdä seinän vierustalle =)

Tolla periaatteella kukaan ei voi elää missään, sillä vaaroja löytyy jokapuolelta, jos oikein kaivelee. Voihan sisäkissakin jäädä kirjahyllyn alle tai paistua uunissa, jos paha mäihä käy.

Vastaukseni on edelleenkin maaseutu. Taajama ei ole kissan paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:
sulla luki siinä ensin mini-susi ja korjasit sen heti ilvekseksi :whistle: mä ehdin nähdä sen :laugh:
eipä sinänsä, ajatusvirheitä nyt voi tulla kelle vaan.

Höpölöpö. Onko kakkulat huurussa, sisäkissat hönkäilee surullisina vieressä?