Onko sinulla raskausarpia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Raskauden loppumetreillä tuli alavatsaan vähäsen.
Ihan alkuraskaudessa tuli rintoihin eli ne oli haalennut kokonaan raskauden loppuun mennessä.
Sisäreisiin tuli myös hieman, nekin tosin nyttemmin haalentuneet niin kuin nuo vatsankin arvet.

On. Vatsassa selvimmin näkyvät viimeisimmän raskauden jäljiltä, ekassa raskaudessa niitä ei vielä tullut. Mutta lisäksi on lantiolla, alaselässä ja sisäreisissä, ne on tosin jo tosi haaleita, tulleet murrosiässä naisellisten muotojen myötä...

Ei ole kahden synnytyksen jälkeen ainuttakaan eikä myöskään löysää nahkaa tai muutakaan. Olin jo ensimmäistä odottaessa valmistautunut henkisesti arpiin ja vatsan pysyvään kasvuun ja toista odottaessa toivoin että jokunen kilo jäisi. Imetys on vienyt kilot hieman liiankin tehokkaasti ja taas puoli vuotta synnytyksen jälkeen paino on alle lähtölukemien ja bmi alle 17 :(

Tisseissä on sellasia ihan pieniä ja lyhyitä, tosi huomaamattomia. Navan päällä on yks raatelukynnen muotoinen mikä on musta kiva :) persiin sivuilla ja yläreisissä on jonkun verran ja sit yks persvaossa :D

Tuli niitä, varsinkin jenkkakahvoihin - mahaan vain vähän navan yläpuolelle ja nekin nykyään värittömiä. Suurin osa linkin kuvista oli kuitenkin pahempia kuin omani - jos vähänkään kauempaa katsoo niin mun arpia ei näy juurikaan. (Tosin paksua mahanahkaa on vähäsen tossa löllymässä, mutta paino on jo normissa eli 59kg).

23v + 1 lapsi

On, mutta en ole ollut kertaakaan raskaana. Inhoankin sanaa raskausarpi, koska monet luulee, ettei niitä sitten voi tulla kuin raskaana.. Venymäarpi on paljon parempi sana. Mulla on niitä reisissä, polvien "sivuilla" ja polvitaipeissa ja jenkkakahvoissa ja tisseissä.. Lihomisesta..

On, mutta en ole ollut kertaakaan raskaana. Inhoankin sanaa raskausarpi, koska monet luulee, ettei niitä sitten voi tulla kuin raskaana.. Venymäarpi on paljon parempi sana. Mulla on niitä reisissä, polvien "sivuilla" ja polvitaipeissa ja jenkkakahvoissa ja tisseissä.. Lihomisesta..

Niin ja monelle tulee teininä ihan siitä kun lantio pyöristyy, vaikka kuinka luikkuna pysyisi muuten. Muistan ku joillain koulukavereilla oli sellanen about 5 cm korkee alue kyljestä kylkeen persiin yläpuolella täynnä arpea.

[QUOTE="sondersson";26195489]Niin ja monelle tulee teininä ihan siitä kun lantio pyöristyy, vaikka kuinka luikkuna pysyisi muuten. Muistan ku joillain koulukavereilla oli sellanen about 5 cm korkee alue kyljestä kylkeen persiin yläpuolella täynnä arpea.[/QUOTE]

Mulla on jotain tän tyylistä ollu aina. Raskaus toi muutamia sinne sekaan lisää ja nyt niitä näkyy taas tulleen uusia. Rintoihin tuli kans ja onneks ne haalenee. Sitä en tiedä mikä juttu se on mikä ne tuo välillä esille, koska suurimman osan aikaa niitä ei huomaa kuin todella läheltä.

jokusia paria viikkoa ennen LA.. aika hyvin haalentunu, eikä niihin ny niin hirveesti kiinnitä huomioo (ainakaan minä.. :D ) saa nyt sitten nähdä miten nyt käy, kun toinen tulossa, ja vatta kasvaa ihan tajutonta tahtia.. oon nyt jo saman kokonen kun mitä esikoisesta viikoilla 33-35 ja viikkoja vasta 26.. vooooipi olla että tulee jonku verran. mutta eipä tuo haittaa :) niistä näkee, että on saanu aikaan jotain ihan tajuttoman ihanaa <3

Yhteistyössä