Onko sinulle aivan sama tuleeko lapsestasi homo vai hetero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Käytän verbiä "tulla" koska ei vauvasta vielä voi tietää onko hän tulevaisuudessa homo vai hetero. Ettei taas tähän tarvitse puuttua.

Jos haluat lapsestasi mieluummin heteron, olet homokammoinen.

ei se nyt ihan sama ole. Toivon, että lapsestani tulee hetero, olen ystäväpiirissäni huomannut, ettei se "erilaisena" oleminen vaan ole kovin helppoa. Lisäksi toivon lapsenlapsia, jotka kuitenkin näin poikalasten äitinä on todennäköisempää saada heterosuhteessa. Homokammoinen en ole!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ihan sama, pääasia kunhan on onnellinen. Niin ja jättää lapset ja eläimet rauhaan.

No just niin kuin tältä näppikseltä :) . Pääasia, että löytäisi ihmisen, jonka kanssa on hyvä ja turvallista olla.

Mulle on aivan sama. Yks 9v tyttö on eikä vielä selvää tuleeko hetere, bi vai lesbo. Eikä tietty tarviikaan tietää. Ei oo vielä sanonut että ois johonkin tyttöön tai poikaan ihastunut.

Lapselleen toivoo parasta ja parasta on olla tavallinen suomalainen hetero mies tai nainen. On varaa mistä valita puoliso ja ei tarvi ottaa turpaansa homodiscon edustalla. Noin karrikoiden.

Mutta en tuomitsisi lastani jos olisi homo! Homoksi synnytään, ei kasveta.

Joskus on tullut mietittyä asiaa, ja oikeastaan sillä ei ole mitään väliä.
Tietysti alkuun voisi olla hieman yllätys jos homoseksuaali olisi :)
Mut onneks maailma muuttuu kokoajan suvaitsevammaksi -ajatellen vaikka että mun vanhemmat tuskin hyväksyis jos joku meistä tytöistä olisi homo ja vielä vähemmän jos joku veljistäni.

Ei se ihan sama ole. Lapsenlapsiakin kun toivoo =) Poikalapsi jos sattuu olemaan niin niitä on sitten melkein turha ainakaan nykysuomessa toivoa jos homo on. Ei siinä mistään homokammosta ole kyse jos toivoo lastensa lisääntyvän.
Muutoin mulle olisi ihan sama, kun on onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Haluasin ehdottomasti, että alsistani tulisi homoja. Itse olen kyllä hetero tai ehkä bi, mutta jotenkin on nykyaikasempaa olla homo. Siis homoja haluan minä.

ja sitäpaitsi tykkään kaikesta erikoisesta, haluan erottua joukosta.

Lapseni ovat aina lapsiani ja rakastan heitä heteroina, homoina tai biseksuaaleina, transsukupuolisina tai minä tahansa. Toivon tietenkin, että elävät onnellisina omissa nahoissaan.

Eli teini-Stasia lainatakseni: ihan sama.