L
Loka
Vieras
sisätutkimuksessa ?
Siis oletetaan nyt vaikka niin että ennen ensimmäistäkään synnytystä ?
Onko miehesi jännittänyt etukäteen tilannetta ?
Vai miten on suhtautunut ?
Meillä on nyt niin että esikoisen np-ultraan ei päässyt töiden takia mukaan ( sekin tosin tehtiin ainoastaan vatsan päältä =) ) ja rakenneultrahan tehdään automaattisesti vatsan päältä joten hänen ei ole tarvinut sitä asiaa sen kummemmin miettiä silloin.
Synnytys oli suunniteltu sektio ja katetrin laiton sekä karvojen ajelun ajan oli odotusaulassa. Jostain syystä se vaan meni niin että jäi hetkeksi sinne ja siinä ajassa kerettiin laittaa tippa, katetri jne.
Nyt tästä toisesta ei päässy varhaisultraan kun joutui olemaan esikoisen kanssa, samoten np-ultran kanssa kävi.
Nyt sitte kuitenkin haluaisin miehen mukaan joulukuussa viimiseen raskausajan lääkärintarkistukseen yksityiselle joulukuussa missä saadaan varmasti tietää sukupuoli-veikkauskin =) Muutenhan siihen lääkärikäyntiin ei ultraa täällä kunnallisessa edes kuulu.
Mutta kun siihen siis kuluu lääkärintarkistuskin niin mietin että mitenhän mies sen ottaa kun ei ole ennen moisessa mukana ollut. =)
On siis itse mielellään ja innolla tulossa mukaan. =) Eli tää on vaan tällästä minun omaa pohdiskelua aikani kuluksi
Siis oletetaan nyt vaikka niin että ennen ensimmäistäkään synnytystä ?
Onko miehesi jännittänyt etukäteen tilannetta ?
Vai miten on suhtautunut ?
Meillä on nyt niin että esikoisen np-ultraan ei päässyt töiden takia mukaan ( sekin tosin tehtiin ainoastaan vatsan päältä =) ) ja rakenneultrahan tehdään automaattisesti vatsan päältä joten hänen ei ole tarvinut sitä asiaa sen kummemmin miettiä silloin.
Synnytys oli suunniteltu sektio ja katetrin laiton sekä karvojen ajelun ajan oli odotusaulassa. Jostain syystä se vaan meni niin että jäi hetkeksi sinne ja siinä ajassa kerettiin laittaa tippa, katetri jne.
Nyt tästä toisesta ei päässy varhaisultraan kun joutui olemaan esikoisen kanssa, samoten np-ultran kanssa kävi.
Nyt sitte kuitenkin haluaisin miehen mukaan joulukuussa viimiseen raskausajan lääkärintarkistukseen yksityiselle joulukuussa missä saadaan varmasti tietää sukupuoli-veikkauskin =) Muutenhan siihen lääkärikäyntiin ei ultraa täällä kunnallisessa edes kuulu.
Mutta kun siihen siis kuluu lääkärintarkistuskin niin mietin että mitenhän mies sen ottaa kun ei ole ennen moisessa mukana ollut. =)
On siis itse mielellään ja innolla tulossa mukaan. =) Eli tää on vaan tällästä minun omaa pohdiskelua aikani kuluksi