Onko sinun miehellesi ollut "vaikea" olla paikalla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
sisätutkimuksessa ?

Siis oletetaan nyt vaikka niin että ennen ensimmäistäkään synnytystä ? ;)
Onko miehesi jännittänyt etukäteen tilannetta ?
Vai miten on suhtautunut ?

Meillä on nyt niin että esikoisen np-ultraan ei päässyt töiden takia mukaan ( sekin tosin tehtiin ainoastaan vatsan päältä =) ) ja rakenneultrahan tehdään automaattisesti vatsan päältä joten hänen ei ole tarvinut sitä asiaa sen kummemmin miettiä silloin.

Synnytys oli suunniteltu sektio ja katetrin laiton sekä karvojen ajelun ajan oli odotusaulassa. Jostain syystä se vaan meni niin että jäi hetkeksi sinne ja siinä ajassa kerettiin laittaa tippa, katetri jne.

Nyt tästä toisesta ei päässy varhaisultraan kun joutui olemaan esikoisen kanssa, samoten np-ultran kanssa kävi.

Nyt sitte kuitenkin haluaisin miehen mukaan joulukuussa viimiseen raskausajan lääkärintarkistukseen yksityiselle joulukuussa missä saadaan varmasti tietää sukupuoli-veikkauskin =) Muutenhan siihen lääkärikäyntiin ei ultraa täällä kunnallisessa edes kuulu.

Mutta kun siihen siis kuluu lääkärintarkistuskin niin mietin että mitenhän mies sen ottaa kun ei ole ennen moisessa mukana ollut. =)

On siis itse mielellään ja innolla tulossa mukaan. =) Eli tää on vaan tällästä minun omaa pohdiskelua aikani kuluksi :D
 
Ei ole ollut vaikeaa, kun se itsekin niitä niin paljon tekee. AIemmin vähän mä ihmettelin, että miltä se tuntuu lääkärinä sisätukimuksia värkkäillä. SAno silloin, että sama kun polvee tutkis. :D Iho kun iho.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Ei ole ollut vaikeaa, kun se itsekin niitä niin paljon tekee. AIemmin vähän mä ihmettelin, että miltä se tuntuu lääkärinä sisätukimuksia värkkäillä. SAno silloin, että sama kun polvee tutkis. :D Iho kun iho.

:laugh:
 
Ei meillä kummempia siitä tuumaillut, useamman kerran oli mukana kun lääkäri syystä tai toisesta ronkki. Jälkeenpäin kyseli vaan että tuntuukos tuo spekula ikävältä :D
 
Meil ei ainakaan neuvolassa mielellään oteta miestä sinne huoneeseen kun sisätutkimusta tehdään. Lääkärissä toi on ihan vapaaehtoisesti jäänyt pois tutkimusten ajaksi, tosin ultrassa oli mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Meil ei ainakaan neuvolassa mielellään oteta miestä sinne huoneeseen kun sisätutkimusta tehdään. Lääkärissä toi on ihan vapaaehtoisesti jäänyt pois tutkimusten ajaksi, tosin ultrassa oli mukana.

Miten niin? :o
 
Siis ei se tutkimuksessa mukana olo miua haittaa, kai ... :D
Mut mietin et onko se kiusallista miehelle ... Taidan kysästä.


Kysyin...
Vastaus oli "ei kai se kiusalliselta tuntuis, en tiiä ku en oo vielä ollu. Noh, ai yksityisellä ? No ei varmaan, siellä ne osaa varmasti asiansa" sit meni pieni hetki ja tuli lisäys "voinhan mie mennä sitte ulos jos tuntuu siltä" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Meil ei ainakaan neuvolassa mielellään oteta miestä sinne huoneeseen kun sisätutkimusta tehdään. Lääkärissä toi on ihan vapaaehtoisesti jäänyt pois tutkimusten ajaksi, tosin ultrassa oli mukana.

Meillä samoin,pyydetään poistumaan siksi ajaksi,eikä kyllä haittaa..epä miellyttävää itsestänikin kun vieraat ihmiset sorkkivat.Ultria ei olla koskaan tehty mulle alateitse,mutta jos sellainen joskus tehtäisiin niin sillon olisi paikalla.
 
no ei mun mies kyllä mitenkään vaivautunut ole.. se on ihanmielenkiinnolla seurannut, niin ultrassa kuin lääkärissä.. synnytys oli ainoo missä ei hirveesti sinne kurkkinut kun oli verta :D mutta siis onhan se nähnyt sen kotona monta kertaa joten tuttu on värkki ja kait se suhtautuu siihen ihan luonnollisesti että lääkäri sorkkii.. enkä mäkään oo osannu vaivautuu.. ollaankohan omituisia
d050.gif
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaamea-akka:
no ei mun mies kyllä mitenkään vaivautunut ole.. se on ihanmielenkiinnolla seurannut, niin ultrassa kuin lääkärissä.. synnytys oli ainoo missä ei hirveesti sinne kurkkinut kun oli verta :D mutta siis onhan se nähnyt sen kotona monta kertaa joten tuttu on värkki ja kait se suhtautuu siihen ihan luonnollisesti että lääkäri sorkkii.. enkä mäkään oo osannu vaivautuu.. ollaankohan omituisia
d050.gif

Ette ole. Ihan samat fiilikset täällä.
 
Mun mies ei ollut ainoassakaan sisätutkimuksessa mukana ennen itse synnytystä. Ei ´sillä että olisi näin vartavasten sovittu, oli vaan töissä ja muualla siis aina näiden lekurikäyntien aikana. Mutta oikeastaan ihan hyvä, mä en tykkään niistä muutenkaan, saati jos joku on katselemassa. :x
 
Piti ihan kysyä :D

"mitäs vaikeeta siinä oli olla?" ja kun tenttasin että Oliko se jotenkin vaikeeta olla siinä, niin tuumasi "ei se niitä sormia minun hanuriini tunkenut että ei ollenkaan vaikeeta"
d020.gif
g005.gif
 
Minun mies ei ole varsinaisesti sisätutkimuksissa ollut mukana, mutta synnytyksen aikana oli vieressä kun tutkittin miten paljon kohdun suu on auennut. Eipä ole koko tapahtumaa kommentoinut mitenkään.
 
eipähän tuo edes ollu mukana, enkä ois edes ottanu mukaan. Muutenkin on niin epämiellyttävää koko homma, saatikka sitten jos mies ois siinä vieressä tuijottamassa
 
Mutta minusta on jotenkin kiusallista siinä valojen alla olla levällään niin paljaana. Jotenkin mielelläni ottaisin siihen tilanteeseen jenkkien häveliäisyyden käyttöön, eli lekuri puoliks kaavun alla ja paikat peitossa muuten. Vielä kun usein nostavat petin ihan nenänsä tasolle, niin siinä sitten oot ihan tarjottimella. Onhan se mies sen nähnyt tosiaan monta kertaa ihan lähietäisyydeltä kun sekstaillaan, mutta hiukan ehkä eri mielentilassa ollut sekin.. himoissaan. Jotenkin mulle vaan tulee sellanen hyvin kiusallinen olo, en voi sille mitään. Synnytyksessä ei haittaa, eihän se mies siellä jalkopäässä häärää vaan on siinä rinnalla tukena.
 

Yhteistyössä