ONKO SINUN MIEHESI KELVOLLINEN ISÄKSI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lunacy sioux

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
6 381
0
36
Toisesta ketjusta johdettua.
Eli jos kelvollisen isän kriteerit on että hän ei ole koskaan lyönyt ketään. Ei edes tapellut toisen miehen kanssa. Niin onko sinun miehesi epäkelpo isäksi?
Entäs ne isät jotka ovat asein valmiina puolustamaan maataan, ovatko he kelpoja isäksi? Sotahan on yksi raaimista väkivallan ilmentymistä.

minun ex- mieheni ei todellakaan ole kelvollinen isäksi! |O
mutta tämä uusi olis kyllä :heart: ei vaan olla ihan siinä pisteessä vielä et ois ajankohtaista kun molemmilla on lapsi ennestäänkin... =)

kerrankin aloitus, jossa ei mietitä omaa huonoa äitiyttä (jota täällä joku pohtii joka pv...)
enivei, en oo toista ketjua lukenu enkä koskaan kuullukaan isyyden kriteereistä. eikös se naiset kerro aika paljon siitä, että naiset kyllä vatkaa, kuka on kelpo mama, mutta mies saa olla mimmonen vaan? joten, naisten syyllistäminen saisi tällä palstalla jo loppua.
mun mies ei oo muuten koskaan ketään lyöny, joku ylikessu se on ja sodassahan sotilas tekee mitä sanotaan, ei hän sotaa aloita.

minun mies ei ole tapellut koskaa kenenkään kanssa fyysisesti. Hän on kyllä kova suustaan, joten on kyllä sanallisesti tapellut.

eli on kelvollinen isäksi!

Intin on kyllä käynyt ja RUK:n

Tuolla perusteella ei ole. Mies meinaan käy kisailemassa maailmalla ja mätkii näin ollen kilpakumppaineitaan :whistle: Niin ja armeijassa oli töissä kotimaassaan ja siellä oli levottomuuksia (ei mun mies ole ketään tappanut sentään).

Mutta ohi noitten kriteereiden, niin on toooosi kelvollinen ja hyvä isä (sekä aviomies) :heart:

on harrastanut erästä itsepuolustuslajia, joten jos siinä vastustajan lyöminen ja potkiminen lasketaan, niin sitten ei ole :( ja on käynyt armeijan.

mutta muuten se kyllä on kelvollinen :D :heart: ei ole hakannu ketään...

Juu kelvollinen on =) . Ja sodalla ei nyt ole mitään tekemistä asian kanssa. Suomessa on asevelvollisuus ja velvollisuus puolustaa kotimaataan jos sellainen tarve tulee. Sillä ja vapaaehtoisella väkivallalla ei ole tekemistä keskenään.

Mun mies ei ole riidanhaastaja, eikä hakkaa ihmisiä. Kerran meidän yhdessäolon aikana (ihan alussa) melkein joutui tappeluun, kun mua tönäistiin baarissa ja totta kai mies oli ritarillisesti mua puolustamassa. Onneksi kuitenkin portsari oli nähnyt tilanteen alusta asti ja heitti mua tönäisseen erittäin kännisen miehen baarista ulos ja tilanne oli ohi.

Mun mielestä on ok puolustaa itseään sen verran, että pääsee tilanteesta pois. Mutta sitä en ymmärrä, että ollaan suunapäänä haastamassa riitaa ja hakataan ihan huvikseen ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
On kelvollinen :heart: Ikinä ei ole kenenkään kanssa tapellut, joskus on joutunut itseään puolustamaan. Armeijastakin on vapautus terveydellisistä syistä, vaikka ei musta armeija liity isyyteen mitenkään?!

Kyllä se armeija liittyy hyvään isyyteen mutkankautta. Jos kerta niputetaan kaikki väkivalta yhteen. Sodassa käytetään väkivaltaa, ei rintamalla puhumalla asioita ratkota. Armeijassa koulutetaan sotimaan.
Tietenkin voisi ajatella hieman laajemmin, eikä niputtaa kaikkea aina yhteen :whistle:

No mies ei ole tapellut, eikä lyönyt, mutta lapsien kanssa hermot eivät pidä. On siis käsitellyt aivan liian kovakouraisesti, eikä se näytä loppuvan, vaikka kuinka asiasta keskustellaan. Olen siis käytännössä yksinhuoltaja, kun en uskalla jättää lapsia heidän omalle isälleen. Tässäpä nyt pähkäilen, että miten tulevaisuuden hoitaisin.

mun mies tai tai tuleva entinen on kyllä ihan paras..tekee kaikkia kotihommia käskemättäkin..tiskaa,pesee pyykit,imuroi,laittaa ruokaa,hoitaa lapsia..on paras isä lapsille..ei käyttäydy väkivaltaisesti edes henkisesti..ei polta ja joskus saunakaljan ottaa..ei lasten nähden...

Yhteistyössä