F flutty Vieras 11.09.2007 #1 oletko jälkikäteen miettinyt 'merkkejä' , mistä olisit voinut hoksata tämän ihastuneen?
E Estu Aktiivinen jäsen 05.02.2007 8 701 1 36 11.09.2007 #2 On ollut, enkä kyllä ole pahemmin jäänyt miettimään mitään merkkejä tms, jos ei ole uskaltanut juttusille tulla.
On ollut, enkä kyllä ole pahemmin jäänyt miettimään mitään merkkejä tms, jos ei ole uskaltanut juttusille tulla.
E evita Aktiivinen jäsen 12.07.2005 5 371 24 38 11.09.2007 #3 Yleensä olen kyllä aika selvästi tämän ihastumisen huomannut. Joku on voinut tietysti jäädä huomaamattakin, mutta jos joku miekkonen ei saa sanottua ihastustaan minulle, niin ei se varmaan olisi minulle sopiva muutenkaan.
Yleensä olen kyllä aika selvästi tämän ihastumisen huomannut. Joku on voinut tietysti jäädä huomaamattakin, mutta jos joku miekkonen ei saa sanottua ihastustaan minulle, niin ei se varmaan olisi minulle sopiva muutenkaan.
P PahaSilmä Vieras 11.09.2007 #4 Semmonen kiinalainen 15 vuotias poika oli ollut. se3n kaverit oli sitten kertonut sille, että olen aika vanha ja että minulla on lapsia. Merkkinä siitä oli semmonen hövelinnäköinen hymy.
Semmonen kiinalainen 15 vuotias poika oli ollut. se3n kaverit oli sitten kertonut sille, että olen aika vanha ja että minulla on lapsia. Merkkinä siitä oli semmonen hövelinnäköinen hymy.