Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Maailma on menossa hullunpaan siihen ja juuri niin on ennustettu Raamatussa ja asiat tapahtuvat sen mukaan.
Tämä sama mun äitikin sano ja se tuntenut yhden ennustajan joka ennusti juuri 2012 jälkeen kolmatta maailmansota, en tiedä onko totta, mutta jo alkaa vaikuttaa siltä
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29627731:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29627922:
sitte kun Putinin nimittämä kenraalikuvernööri alkaa virkakautensa niin se ensitöikseen lopettaa mamuhyysäksen ja lähettää ne takas Afrikkaan
ryssä ei ala joutilaita elättämään
Putin pelastaisi Suomen mamuilta ja viherpunikeilta!
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästyttää jo;29627695:Minua ainakin jo kyllästyttää etenkin noiden iltalehtien lietsonta. Mustalla värillä täytetään sivut ja tarkoituksella aiheutetaan ihmisiin paniikkia ja huonoa mielialaa.
Tämä sama mun äitikin sano ja se tuntenut yhden ennustajan joka ennusti juuri 2012 jälkeen kolmatta maailmansota, en tiedä onko totta, mutta jo alkaa vaikuttaa siltä
Nostradamuskin oli aika kova ukko ennustelemaan:
"Nostradamuksen teksteistä on tulkittu milloin mitäkin omaan aikaansa liittyviä ennustuksia. Tällaisia ovat esimerkiksi antikristuksiksi nimetyt Napoleon ja Adolf Hitler. Tekstien tulkinnoista on löytynyt kolmas maailmansota."
Nostradamuskin oli aika kova ukko ennustelemaan:
"Nostradamuksen teksteistä on tulkittu milloin mitäkin omaan aikaansa liittyviä ennustuksia. Tällaisia ovat esimerkiksi antikristuksiksi nimetyt Napoleon ja Adolf Hitler. Tekstien tulkinnoista on löytynyt kolmas maailmansota."
Maailma on menossa hullunpaan siihen ja juuri niin on ennustettu Raamatussa ja asiat tapahtuvat sen mukaan.