Onko soveliasta pukea yksivuotias pikku piruksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "SheDevil"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"SheDevil"

Vieras
Meillä on lauantaina tulossa halloween bileet ja kotoa löytyisi pirunsarvet. Jos siihen lisäisi punaiset vaatteet ei asua tarvitse erikseen lähteä hankkimaan. Mutta onkohan tuo nyt ihan sovelias asu yksivuotiaalle tytölle?

On. Varmasti suloinen tulee olemaan.

Kuvassa meidän pieni piruttaremme muutaman vuoden takaa:

naamio6.jpg

miten tuo uskovana olo liittyy asiaan? itsekin uskon ja silti ei haittaa moinen.

Niin itse Saatanakin uskoo Jumalan olevan olemassa, eli ei tuo "uskominen" itsessään tähän asiaan mitenkään liitykään.

Kyse on siitä, kenen joukkoihin kuulut, keneen samaistut, kenen muodon haluat ottaa leikisti lapsellesikin (mitä näihin halloweenjuhliin tulee). Haluaisitko esimerkiksi pukea lapsesi pikkuiseksi pedofiiliJammusedäksi? Miksi et? Demonit siellä Jammun toiminnan takanakin olivat, eli miksi ei pirun ilmentymä kelpaa?

[QUOTE="vieras";27399669]Niin itse Saatanakin uskoo Jumalan olevan olemassa, eli ei tuo "uskominen" itsessään tähän asiaan mitenkään liitykään.

Kyse on siitä, kenen joukkoihin kuulut, keneen samaistut, kenen muodon haluat ottaa leikisti lapsellesikin (mitä näihin halloweenjuhliin tulee). Haluaisitko esimerkiksi pukea lapsesi pikkuiseksi pedofiiliJammusedäksi? Miksi et? Demonit siellä Jammun toiminnan takanakin olivat, eli miksi ei pirun ilmentymä kelpaa?[/QUOTE]

Aaargh, siellä yksi Rami Kivisalo kakkonen! Demoni, voi jessus. Hirveän helppo varsinkin iki-ihanassa helluntai-seurakunnassa laittaa kaikki pahuudet, rikokset ja hairahdukset demonien piikkiin.
Alkuperäiseen kysymykseen; on soveliasta, ihan siinä missä merirosvot, haamut, luurangot ja kaikki muutkin naamiaisasut.

Aaargh, siellä yksi Rami Kivisalo kakkonen! Demoni, voi jessus. Hirveän helppo varsinkin iki-ihanassa helluntai-seurakunnassa laittaa kaikki pahuudet, rikokset ja hairahdukset demonien piikkiin.
Alkuperäiseen kysymykseen; on soveliasta, ihan siinä missä merirosvot, haamut, luurangot ja kaikki muutkin naamiaisasut.

En ole helluntailainen, luterilainen olen.

Ja kristinuskon mukaan ihmisen teoista ei ole vastuussa demoni, vaan ihminen itse. Jos joku muuta opettaa, valehtelee. Ihminen itse maksaa omista synneistään, jotka hän tekee joko omasta tahdostaan tai demonien vaikutuksen alla, mutta missään ei sanota että ihmisen synti on demonien ja vain demonien syy.

Pukekaa kaikin mokomin lapsenne piruiksi, mitä edes täällä kyselette jos teko on kerta itsestäänselvästi täysin sopiva. Tosin, se että ap kysyi onko sopivaa, antaa ymmärtää että aplla on vielä tervettä tuntoa sopivasta ja epäsopivasta jäljellä. Päinvastoin kuin useimmilla täällä.

Äläs nyt, mie oon sentäs vetänyt raamattupiiriäkin ja ollut ihan srk:n palkkalistoilla.

Ja ilmeisesti uskot, että aneita maksamalla sielukin taivaaseen vilahtaa?

Kirkon palkkalistoilla on tätä nykyään enemmän pirun kanssa kompuksessa olevia kuin todellisia uskovia kristittyjä. Kirkon palkkalistoilla oleminen alkaa olla tätä nykyä selvin varoitusmerkki, että tyyppi opetuksineen on syytä kiertää kaukaa.

[QUOTE="vieras";27399669]Niin itse Saatanakin uskoo Jumalan olevan olemassa, eli ei tuo "uskominen" itsessään tähän asiaan mitenkään liitykään.

Kyse on siitä, kenen joukkoihin kuulut, keneen samaistut, kenen muodon haluat ottaa leikisti lapsellesikin (mitä näihin halloweenjuhliin tulee). Haluaisitko esimerkiksi pukea lapsesi pikkuiseksi pedofiiliJammusedäksi? Miksi et? Demonit siellä Jammun toiminnan takanakin olivat, eli miksi ei pirun ilmentymä kelpaa?[/QUOTE]

Eiköhän sen jammun toiminan takana ollut ihan psyykkiset ongelmat, eikä suinkaan demonit.

Aplle, voi pukea :)

Arghhhhh uskonto hihhuli halloween ketjussa, nyt kuule antaa heittää!!!:stick:
Me paasaamaan muualle siittä!!!:mad:

Sinäkö kuvittelet, ettei Jeesukseen uskovan paikka ole juuri siellä, missä keskustellaan Pirusta?

Mitenkähän sinä tuohon aivonyrjähdykseen tulit päätyneeksi? Ilman Raamattua teillä ei edes olisi Sielunvihollista, joksi lapsianne pukea. Ei demonin demonia.

[QUOTE="Kukkuu";27399764]Eiköhän sen jammun toiminan takana ollut ihan psyykkiset ongelmat, eikä suinkaan demonit.

Aplle, voi pukea :)[/QUOTE]

Sinulla on tästä järeät todisteet, ettei Jammun tekemä paha ollut persoonallisen Pahan aikaansaannosta miltään osin?

Yhteistyössä