Onko soveliasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynpä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysynpä vaan

Vieras
antaa 6vuotiaan pojan ja 7 vuotiaan tytön nukkua samassa huoneessa

Meillä kotona on 3 lasta, 1,4 ja 6 ja miehen tytär tulee joka toinen viikonloppu.

Aikaisemmin 1v tyttö ja miehen tyttö ovat nukkuneet samassa huoneessa.
Mutta tuo mun 6 vuotias tarvitsee välillä omaa aikaa koska tuo 4v poika on välillä ihan mahdoton. Joten päätin erottaa pojat toisistaan

Mutta äitini sanoo että se ei ole kuulemma enää niin soveliasta, mitä mieltä te olette?

Meillä nukkuu vielä välillä 10 ja 9 vuotiaatkin! Niillä on omat huoneet, mutta saattavat yöllä hipsiä toisen huoneeseen, kun sinne on lyhyempi matka kun alakertaan vanhempien luo.
Pitäsköhän ottaa ne puhutteluun ja selitää että se on ihan sopimatonta :laugh:

Mun 6v poika kävi mun kanssa vielä uimahallissa naisten puolella ja siellä leikki tyttöjen kanssa suihkussa ja hallin puolella ihan vapautuneesti. Miksi lasten ei anneta olla lapsia? Miks pitää aina vetää tollasta sopimatonta juttua.

mä olen täysin samaa mieltä teidän kanssanne, jotenkin vain kummaa että äitini ajattelee näin
olihan oma siskokin veljemme kanssa samassa huoneessa siihen asti kun minä muutin pois eli ihan 14 vuotiaiksi

Olen vain huomannu että tuo vanhin poika tarvitsee oman rauhansa välillä kun tuo 4v kiusaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä olen täysin samaa mieltä teidän kanssanne, jotenkin vain kummaa että äitini ajattelee näin
olihan oma siskokin veljemme kanssa samassa huoneessa siihen asti kun minä muutin pois eli ihan 14 vuotiaiksi

Olen vain huomannu että tuo vanhin poika tarvitsee oman rauhansa välillä kun tuo 4v kiusaa

Oletko kysynyt äidiltäsi, etä miksi hän piti omia lapsiaan samassa huoneessa vaikka olivat eri sukupuolta.

Miksi nyt teidän lapset vaikka sisarpuolia ovatkin eivät voisi nukkua samassa huonessa?
Miten hän perusteli sen?

Mutta kyllä pienet lapset voivat nukkua yhdessä.

Entä mitä mieltä äitisi on sainassa käymisestä?
Jos on monta lasta perheessä niin pitääkö varata kaksi saunavuoroa, että isä vie poja t ja äiti sitten tunnin päästä tytöt, etteivät näe toisiaan pukuhuonessa nakuina?

eipä ole tullut edes mieleen onko soveliasta laittaa mun 9v tyttö ja miehen 10v poika nukkuu samaan huoneeseen,niillä on siellä kerrossaänky ja jokatoinen viikoloppu siellä yöpyy poika tytön kanssa,,
saunassa käy isänsä kanssa mutta ottavat 5v siskon mukaan,minä menen sitten 11v,9v ja 2v kanssa saunaan,mutta eipä mene poika äitinsäkkään kanssa enään saunaan.

Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Mun mielestä siinä ajattelussa että se olisi sopimatonta on jotain sopimatonta.

Näin minustakin. Että jos ajattelee kahden lapsen nukkumisesta jotain hävytöntä, niin... Musta vanhemmatkin lapset voi hyvin nukkua yhdessä, tuskin ne sisaruspuolet siellä toisiaan vääntää :x

Yhteistyössä