Onko sua kiitetty/kehuttu pk:n, pph:n tms. puolesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Mä sain kerran kiitosta siitä että pesin kurahousut joka päivä. Muut vanhemmat ilmeisesti säilytti kuriksia ryhmikses koko ajan, kiva sitte pukea niitä hiekkaisia kuriksia lasten päälle. Ryhmis oli tuolloin vielä sellaisessa tilassa ettei sielä ollu suihkuhuonetta tai muutakaan tilaa missä kurikset ois ollu helppo huuhtoa. Tosin mä oon aina pessy kurikset joka käytön jälkeen hoitopaikan tiloista riippumatta.

Muuten mua ei oo sen enempää kehuttu kuin haukuttukaan. Siis päin naamaa, sitähän en tiedä mitä selän takana on puhuttu.

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Lapsella on kaikki "tarvittavat" vaatteet, varavaatteita löytyy, samoin tarpeeksi lämmintä. Ensimmäisten kylmien alkutalvi-loppusyksy-säiden aikaan sain kiitosta kun lapsella oli jo toppahaalari, oli nopeasti puettavissa kun ei alle tarvinnut mitään (muilla välikausiasut ja alla ties kuinka monta vaatekertaa.)

Minä kiitän useinkin vanhempia =) Minusta on erittäin mukavaa, että esim. kuravaatteet on edes huuhdeltu ja että ne ylipäätään otetaan kotiin mukaan huuhdottavaksi ja kuivatettavaksi. Ei minulla ole erillisiä tiloja niitä varten. Pisteitä siis saavat vanhemmat hyvin hoidetusta kuravaatehuollosta =) Olen kiittänyt myös siitä, että reput ovat kunnossa ja niissä on riittävästi oikein mitoitettuja vaatteita =) Minusta on kiva saada itsekin kiitosta, joten miksi minä en tekisi toisin päin eli kiittäisi myös vanhempia =)

Sain kiitosta siitä kuinka olen merkinnyt kaikki lapsen vaatteet ja tavarat aina ja selkeästi. Hyväksi äidiksikin olivat kaiken elämänmyllerryksen keskellä kehuneet. Siitä olen heille ikuisesti kiitollinen sillä niin paljon on sitä muutakin tullut, tosin niiltä jotka eivät tilannettamme tarkkaan tiedä toisin kuin päiväkoti jonne olen ollut avoin ajatellen että näin he pystyvät auttamaan lasta parhaiten ja havaitsemaan mahdollista oireilua jos sitä alkaisi ilmetä. Mutta ilman aivan mahtavan päiväkotimme tukea ei oltaisi selvitty näinkään hyvin. Kiitos te kaikki ihanat pk:ssa työskentelevät ihmiset jotka olette rautaisia mutta inhimillisiä ammattilaisia, teette todella arvokasta ja tärkeää työtä usein haastellisissakin olosuhteissa.

• Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
On kiitelty vaateasioiden hoitamisesta ja siitä, että tilaisuuden tullen olen joustanut tietyissä asioissa helpottaakseni hoitajien työtä.
Sekä viemistäni askartelumateriaaleista.

Ja olen saanut kehuja siitä, miten hyvin olen raskaassa elämäntilanteessa hoitanut lapset, työt ja opiskelut. Tuntui tosi mukavalta että joku kertoi arvostavansa, kun itse tunsi koko ajan kauheaa riittämättömyyttä :)

• Tykkää
[QUOTE="pph";28087535]Minä kiitän useinkin vanhempia =) Minusta on erittäin mukavaa, että esim. kuravaatteet on edes huuhdeltu ja että ne ylipäätään otetaan kotiin mukaan huuhdottavaksi ja kuivatettavaksi. Ei minulla ole erillisiä tiloja niitä varten. Pisteitä siis saavat vanhemmat hyvin hoidetusta kuravaatehuollosta =) Olen kiittänyt myös siitä, että reput ovat kunnossa ja niissä on riittävästi oikein mitoitettuja vaatteita =) Minusta on kiva saada itsekin kiitosta, joten miksi minä en tekisi toisin päin eli kiittäisi myös vanhempia =)[/QUOTE]

Hyvä asenne sulla, tosi kiva juttu :)

Olen saanut kiitosta siitä, että lapsella on aina hyvät varusteet! Eli säänmukaiset ja riittävästi varavaatteita. Niin ja myös nimikoinnista olen saanut kiitosta. Esikoiseni perhepäivähoitajalta saatiin aikoinaan kehuja siitä, että lapsi tulee myös viikonlopun jälkeen virkeänä hoitoon, kun kuulemma niin moni on viikonlopun jälkeen aina väsynyt.

• Tykkää
minä sain yyhoona vielä ollessani kiitosta siitä, että olen kasvattanu lapseni (silloin 5v) myötätuntoiseksi.. oli nimittäin ryhmään tullut uusi lapsi, omaa lastani pienempi, hän itki äitiä, niin mun lapsi meni istumaan viereen, otti kädestä ja hetken päästä kysyi"tuutko leikkimään mun kanssa"

• Tykkää
Oon saanu kiitosta. Lapset ovat tasapainoisia, onnellisia ja heistä kuulemma huomaa että vietämme tasapainoista arkea. Jännä muuten miten tämmöset kehut, oli miten pieniä hyvänsä, lämmittävät mieltä niin kovasti. Omat kehuni sain ihan eteisessä aamulla ja olen monesti palannut siihen hetkeen takaisin kun on ollut raskas päivä.

• Tykkää
Sain kerran kiitosta että "Viivin" kaikki käsineet on nimikoitu :). Menin ihan mykäks kun oon maailman huonoin nimikoimaan yhtään mitään. Toinen minkä koin kiitokseksi oli kun täti sanoi että "Viivi on aina niin siisisti". Tuli hyvä mieli.

• Tykkää
Ai niin, ja sitten on kehuttu sitä että minun lapseni ovat reiluja kavereita ja haluttua leikkiseuraa, eivätkä sorsi ketään. Se kehu ei varsinaisesti ole kohdistunut minuun, mutta olen siitä ollut otettu. Pidän tärkeimpänä elämässä sitä miten muita kohtelee, niin tuntui tosi kivalta kuulla että olen onnistunut :)

• Tykkää
Reactions: Ultramariini ja pia
Olen lapsistani saanut positiivista palautetta, ja vaikka se tosiaan ei ole sinänsä minuun kohdistuvaa palautetta, on se silti tuntunut myös ns. minuun kohdistuvalta.
Omista lapsistaan on aina ihana kuulla positiivisia asioita, ja se luo vahvistusta sille tunteelle, että jotakin on ehkä tehnyt edes osaksi vähän oikein.

• Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
Meitä hoitaja kehui vasukeskustelun yhteydessä siitä että ei koskaan pidetä lapsia ns.turhaan hoidossa eli ovat siellä vain sen ajan mitä ollaan yhtäaikaa töissä.piti sitä erittäin hienona asiana.

Yhteistyössä