Onko sua stalkattu tms. joskus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko sua stalkattu?

Tarkoitan stalkkauksella siis sellaista, että ex, "salainen ihailija" tai joku muu seuraa mitä teet ja laittelee eri tavoin erilaisia viestejä. Yleensä romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä. Ja jos ei homma mene stalkaajan toivomaan suuntaan, niin mahdollisesti muuttuu uhkailuksi.

Mun ex laittoi aina pitkiä kirjoituksia, joissa kuvaili meidän mahtavaa seksiä. Meni kyllä maku siitäkin vähästä hyvästä mitä siinä oli. Säilytin noi kirjoitukset todistusaineistoina, mutta en ole koskaan pystynyt lukemaan toistamiseen. No tästä jo toki yli 20v.

Tai oletko itse stalkannut? Pystytkö tunnistamaan, että olisit tehnyt jotain sellaista tai edes sellaiseen viittaavaa? Luulen, että yllättävän moni on ainakin vähän stalkkeroinut, mutta sitä on ehkä vaikea myöntää? Tai edes itse tajuta.

Mua on stalkkailtu todella monen miehen osalta. Pari exää mm. Sitten on ollut useempi vähemmän salainen ihailija. Nää on yleensä semmoisia onnettomia tossukoita, jotka ihastuvat naiseen, jos heille suunnilleen sanoo "moi". Kuvittelevat sitten vaikka ja mitä.

Mut mä voin myös myöntää, että etenkin teininä tuli paria miestä vähän stalkattua. En sitä tuolloin tajunnut, mutta jälkikäteen sama asiahan se on. Tuli tehtyä montakin tyhmää asiaa kun olin johonkin ihastunut, yritin jopa lavastastaa että yhden tyttöystävä olisi pettänyt sitä. Todella kömpelö yritys, onneksi en jäänyt kiinni...

Ei ole stalkattu, mutta nuorena sorruin stalkkaamaan. Sain vahingossa tyttökaverin sähköpostin salasanan selville (se oli tyyliin 1234) enkä voinut välttää kiusausta lueskella sen posteja. Parin viikon jälkeen tajusin miten friikkiä sellainen on ja lopetin.

On minua stalkattu, useammankin kerran.
Yksi jäi eritoten mieleen.
Sinnikäs ihailija sai jopa selville työmatkani (minkä vedin rullaluistimilla/fillarilla).
Usein pyöräili takanani kunnes tuli ihan jo juttusillekin!
Yritin eksyttää tätä miestä, mutta hän sai lopulta selville missä asuin, jäi ilmeisesti ihan kyttäämään missä syttyi valot jne. Aika creepyä!
Olin tällöin reilu parikymppinen.

En ole stalkannut muuten kuin aikoinaan jollain feikkiprofiililla facessa, että miten menee tms.

Onhan näitä stalkkaajia riittänyt. Yksi on jääny kyllä mieleen. Seuraili usein autolla kun tulin kotiin YLÄASTEELLA! Ite liikuin kävellen. Kerran sitten se ajoi mun ohitte ja ajoi tien sivuun eteeni. Avasi sitten ikkunan ja huusi, että tuu hei kattomaan. Tyhmänä ja uteliaana kurkkasin ja kaverihan runkkas. Sai varmaan elämänsä aidoimmain "nais"kokemuksen.

90-luvulla kyllä meininki oli niin käsittämätöntä. Ja ei tämmösistä todellakaan ilmoiteltu viranomaisilla. Teinityttöihin kohdistuneet raiskauksetkin oli aika arkipäivää. Ei niistäkään yleensä ilmoiteltu. "Oma vika" kun oli mennyt jonkun kundin autoon tai juonut liikaa.

Ja aika perussettiä oli kans se, että yli 18v mies seurusteli alta 15v kanssa.

Nykyään näistä on aina suunnilleen lehtijuttu. Siihen aikaan jos olis ollut, niin olis lööpit tursuilleet koko ajan samoja juttuja.

Yhteistyössä