onko sulla kauniit kynnet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mitkä kynnet.. :o :snotty:

voisin tätä pinteliniä peesailla....

ressi ku on niin ei oo kynsiä eikä kynsinauhojakaan... :ashamed:

mutta kuhan tästä kykenen niin geelaukset tai tipit meen ottaan jotta saan tuon kynsienpureskelun aisoihin. ehkäpä miullaki on kesällä kauniit kynnet B)

Ei enää:( En tajua mikä mun kynsiä "vaivaa". Ennen ne oli tosi vahvat ja kasvoivat pitkiksi helpolla, nyt ne lähtee "liiskottumaan" :/ ja saattavat katketa ihan "lihaan asti".

Pitää varmaan muistaa ostaa jotain kynnenkovettajaa...

Hei Nytkypylly, kerro jo toivonsa menettäneelle miten oot päässyt pureskelusta eroon? Mä en pääse siitä tavasta irti millään, siks mulla onkin ollut rakennekynsiä, geelikynsiä ja ihan kaupan tekokynsiä, kun niitä en sentään pureksi mutta omat tuhoan heti :ashamed:

Hieno kuulla, että sä et enää pure ja oot saanut nätit kynnet =)

Muoks, ai katos sä olitkin jo ylempänä vastannut tähän. Hienoa päättäväisyyttä tuokin, et ennen häitä pystyit olemaan purematta... Musta ei edes siihen ole, kun en edes huomaa, että puren tai nypin kynsiäni kunnes taas on liian myöhäistä.

Minulla on leveät ja rotevat "hierojan" kädet. Kynnet on neliömäiset ja näyttävät typeriltä pitkinä. Siksi leikkaan ne aina pois. Minusta pitkät kynnet ovat yleensä aika hirveän näköiset, mutta eriasia on hoidetut, kaunismuotoiset kädet ja kynnet.

mulla kans vähän toi pureskelu/repiminen ongelma, mut nyt voisin sanoa et näyttää ihan hyvältä - taas hetken, kunnes lohkeaa lyhyiksi.
kuin paljon te ihmiset geelikynsistä maksatte? ja kuinka usein hoidatatte? (ja se hoitaminen maksaa..?)

No ei oo kauniit :(
Vaikka kuinka yritän lopettaa, niin tulee pureskeltua kynnet lyhyiksi. Ja välillä kynsinauhatkin saa kyytiä.
Nuorempana olin tosi tarkka kynsistäni, ne olivat pitkät, vahvat ja kauniit ja aina lakatut...Nyt..HUH.
Käsirasvaa sentäs koetan muistaa päivittäin laittaa, muuten mun kädet olis ihan kuivat koppurat.

Yhteistyössä