Onko sulla mukavan ja sympaattisen näköiset kasvot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 930
19 190
113
Tätä on sit ERITTÄIN vaikeaa selittää enkä tiedä että olenko ainut maailmassa joka pohtii tätä. :D Tämä ei liity varsinaisesti kauneuteen, mutta liippaa jonkin verran läheltä sitä. Mutta kyselen:

Oletko kasvoiltasi helposti lähestyttävä? Herttainen, symppis? Jos jaettaisiin näytelmärooleja Lumikki-sadusta niin olisitko ihana prinsessa vai ilkeä äitipuoli, vaikka kauniita ovat molemmat?

Oletko tyytyväinen kasvojesi TYYLIIN? Onko sulla lempeät kasvot kuten lehmällä vai kiukkuiset kuin korppikotkalla?

Mä jotenkin väittäisin että jotkut tavikset osaavat olla tosi leppoisan näköisiä ja heihin haluaa tutustua, mutta jotkut kiertävät kaukaa. Syynä ehkä se, että jotkut ovat tylyn, kiukkuisen ja nyrpeän näköisiä.
Kulmakarvat on usein tärkeä juttu tässä, mutta se ei ole ainoa tekijä. Koukkunokka on myös riskitekijä. :D

Itseäni on kehuttu nuorempana sieväksi ja kauniiksi, mutta en ole leppoisan ja herttaisen näköinen, mikä joskus harmittaa. Muistutan erästä eläinlajia ja osaan olla vähän kiukkuisenkin näköinen.

Nyt voitte ja saatte olla eri mieltä, mutta mun laitan tähän ensin leppoisan näköisiä ja sitten niitä tylynnäköisiä, vaikka nämä on luokiteltu kauniiksi/komeiksi. Laitan ulkomaisia julkkiksia, koska kotimaisissa on se vaara että he löytävät tänne palstalle...

Leppoisia:

Selena Gomez:
images

Obama:
images

Robin Williams:
images

Sit niitä tylympiä (hmm, miks naisista on helpompi löytää niitä?)

Ellen Generes:
images

Kate Moss:
images

Gisele Bunchen:
images

Madonna:
images

HUOM! Noista MUN mielestä tympeämmän näköisistä löytyi kanssa aivan ihania kuvia silloin kun nämä hymyilevät, eli hymy tuo kireäänkin naamaan sitä herttaisuutta.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ja tällä mun ihme jaottelulla ei sitten ole mitään tekemistä sen ihmisen luonteen kanssa, eli ihana luonne kyllä peittoaa kasvojen piirteet vaikka näyttäisi miltä ja päinvastoin: vaikka olisi ihanan näköinen niin kamala luonne pilaa koko naaman...

Mutta sen mitä teattereita olen kolunnut ja elokuviakin nähnyt, niin mutulla voisin heittää että ne herttaisemmat naamat saavat ne herttaisemmat roolitkin. Useimmiten, poikkeuksiakin on.

• Tykkää
Mielestäni noiden esimerkkien kohdalla mielikuva ei synny vain kasvojen perusteella, paitsi ehkä kate mossin kohdalla. Kaikki noista tylyimmistä esiintyy julkiisuudessa tylynä, joten sanomiset, ilmeet, eleet ym vaikuttaa.

Itse olisin muuten sijoittanut ellenin ei-tylyyn ryhmään.

• Tykkää
[QUOTE="...";29270765]Mielestäni noiden esimerkkien kohdalla mielikuva ei synny vain kasvojen perusteella, paitsi ehkä kate mossin kohdalla. Kaikki noista tylyimmistä esiintyy julkiisuudessa tylynä, joten sanomiset, ilmeet, eleet ym vaikuttaa.

Itse olisin muuten sijoittanut ellenin ei-tylyyn ryhmään.[/QUOTE]

Ellenhän on iloinen ja hauska ja hänet olikin vaikeaa laittaa tuonne äkäisiin. Mä meinasin laittaa Angela Merkelinkin kuvan noihin äkäisiin kasvojensa perusteella, mutta vaikeaa on, olen vaan saanut hänestä niin huumorintajuisen ja hauskan kuvan. Eli persoona puskee läpi...

Koulunäytelmien prinsessa ilmoittautuu :) Olen juuri sellaisen herttaisen naapurintytön näköinen. Mulle on usein sanottu, että olen aina iloisen näköinen. Tästä on saattanut olla apua sairaanhoitajan työssäni, hymyilen usein. Potilailta on tullut hyvää palautetta. Olen sellainen perus Elovena-tytön perikuva. Vaaleat pitkät hiukset ja isot siniset silmät. Hymy siihen päälle, niin hyvin menee. En ole siis mikään jalustalle nostettava tiukkailmeinen superkaunotar.

• Tykkää
Nyt huomasin, mun avatar muuten näyttää just nyrpeältä. Vaihdan sen joskus. No, nyrpeän näköinen olen itsekin joten ehkä se on lähellä totuutta. :D

Mielestäni Ellenin piirteet sellaiset, että on tylyn näköinen. Tylyjen kuningatar olisi VICTORIA BECKHAM :D

Minua on helppo lähestyä. Ja erityisesti lapset pitäväti tosi miellyttävänä. Johtuu ilmeestä, joka johtuu mielentilasta, joka on lähes aina positiivinen

Mun mielestä mulla on symppis lätty; symmetrinen, iloinen, ja nättikin.

Mä olen vissiin vähän sellanen onnellisen/lempeen näkönen tyyppi kun mua aina jututetaan joka puolella.:D Nauran paljon ja hymyilen yleensä aina.

Olen eritoten mummien ja paappojen suosiossa. Mä rakastan vanhempia ihmisiä.:heart: Sekin vissiin näkyy naamasta.

Eiks ne niin väitä että sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.;)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mulla on ilmeisesti enemmän tylyt kuin ydtävälliset Yleensä kukaan vieras ei uskalla tulla juttelemaan minulle.
Tuo kasvojen pyöreys varmaan tekee sen ystävällisen vaikutelman, omani ovat enemmän pitkulaiset ja kulmikkaat.
Voi johtua myös siitä, että yleensä pyöreähköt ihmiset mielletään leppoisiksi, ja täten pyöreys sympaattiseksi.

Ymmärrän mitä ajat takaa, ehdottomasti enemmän sympaattiset kuin tylyt. Aika monella mallilla on sellaiset tylyt kasvot :)

Mun mielestä myös nykyaika suosii enemmän karumman näköisiä malleja kuin mihin ollaa totuttu.

No, poikkeuksiakin löytyy entisajoilta eli Marlene Dietrich oli tuikeannäköinen:

images

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="nanny";29270799]Mielestäni Ellenin piirteet sellaiset, että on tylyn näköinen. Tylyjen kuningatar olisi VICTORIA BECKHAM :D

Minua on helppo lähestyä. Ja erityisesti lapset pitäväti tosi miellyttävänä. Johtuu ilmeestä, joka johtuu mielentilasta, joka on lähes aina positiivinen[/QUOTE]

Victoria on nätti kanssa mutta joo, on äkäinen naama. Vaikka hymyilisikin. Jollain lailla surulliset silmät?

Riippuu päivästä. Kyllä kai osaan olla herttaisen ja helposti lähestyttävän näköinenkin, mutta osaan myöskin olla niin tympeä, että ihmiset vaihtavat kadunpuoliskoa :D

Olen samaa mieltä Vickystä, mutta enpäs tullut katsoneeksi miltä olis näyttänyt hymyillessä ilman botoxiineja. Botoxithan tekevät hymyn niin ilmeettömäksi ettei kasvoista saa lempeitä juuri millään!
Ja jokainen julkimo kai piikittelee naamaansa nykyään enempi ja vähempi.
Luonnollisesti leikkauksetkin saavat naaman vääntymään.

victoria-beckham-pic-getty-images-780267481-216695.jpg

Vic ei pahemmin hymyile. Tuollainen viivasuu tekee tylyn olemuksen.

Mun mielestä mulla on symppis lätty; symmetrinen, iloinen, ja nättikin.

Mä olen vissiin vähän sellanen onnellisen/lempeen näkönen tyyppi kun mua aina jututetaan joka puolella.:D Nauran paljon ja hymyilen yleensä aina.

Olen eritoten mummien ja paappojen suosiossa. Mä rakastan vanhempia ihmisiä.:heart: Sekin vissiin näkyy naamasta.

Eiks ne niin väitä että sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.;)
Juuh, olet tän vanhuksen suosiossa. :rolleyes:

• Tykkää
Mä näytän kuvissa tosi ylimieliseltä, mut livenä moni hakeutuu juttusille ja alkaa smalltalkkaamaan kaupassa jne. Et kai mulla on monet kasvot :D Mulla on aika pyöreet ja pehmeät kasvot, näytän edelleenkin ihan samalta miltä näytin n. 2vuotiaana :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä