Onko sulla per*ele hyvä olla nyt HÄH???

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
:D

Mie nukuin tuossa päiväunet. Unessa olin nukkumassa, siinä omalla sängyllä. Ko yhtäkkiä joku epämääränen hahmo tuli minun sängynviereen ja kysy, kuten otsikkoon jo laitoin "Onko sulla perkele hyvä olla nyt HÄH?" Ja mie vastasin että no on ja käskin painua muualle häirittemästä. Se totes mulle että ei ole kauaa hyvä ja käynnisti moottorisahan ja just sillä sekunnilla ko se oli iskemässä sen sahan minnuun mie heräsin ja nousin istumaan, kylkeä särki ihan jumalattomasti, just siitä mihin se oli sen sahansa iskeny. Ja jomottaa vieläki välillä. :laugh: Oli niin todentuntunen uni, että ihan tosissaan herättyäki tuntu siltä että se tapahtu oikeasti :xmas:

Tarttiskohan tässä jonku lääkityksen :whistle:

Huono omatunto päiväunista vai?

Itse yritin nukkua, mutta jotenkin tuli niin laiska ja syyllinen olo. No, tosi ahkerastihan tässä palstailen, eikö tämä mukkumista tuottavampaa ole ??? Kröhöm.

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Huono omatunto päiväunista vai?

Itse yritin nukkua, mutta jotenkin tuli niin laiska ja syyllinen olo. No, tosi ahkerastihan tässä palstailen, eikö tämä mukkumista tuottavampaa ole ??? Kröhöm.

En vois sanoa että huono omatuntokkaan, yksin olen kotona ja ei oo niin mittään oottavaa tekemistäkkään. Mulla nuo unet vaan joskus on hieman... hmm... pelottavia. :D

mulla käy usein just samalla tavalla jos on nukkunut vaikka pahassa asennossa ja kylki tai joku kipeytyy niin unessa tulee joku ja iskee jollain siihen kipeeseen kohtaan niin että herään ja tajuan asennon olleen huono. =) ei tuossa mitään pelottavaa mun mielestä ollut.Hyytikyppysen "huumoriin" soveltuva alitajuntainen viesti,että vaihda eukko asentoa. :D

Mie nään aina jos kusettaa nukkuessa niin unta että meen pissalle millon minnekkin ja monta kertaa ennenkun oikeesti herään vessaan. Kauhulla ootan että mikä päivä oikeesti kusen alleni tai jonnekkin unissani, niin todentuntusta ja helpottavaa se unessa pissiminen on...

hui, mahto olla ilkeä uni.
minäpä meinasin kusta housuuun viime yönä! pisara jo tuli :O
näin unta että olin kaupungilla ja oli karmea pissihätä. menin sit kauppahallin vessaan ja aahh..... !

Yhteistyössä