Onko sullakin tylsää? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huvikseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huvikseen

Vieras
Oisitko koekaniinina yhdessä leikkimielisessä jutussa?

Jos sä kertoisit mulle numeron väliltä 1-13 ja sitten sen värin joka ensimmäisenä tulee mieleen. Lisäksi kirjoittele mulle noin kymmenen, kahdenkymmenen sanan mittainen juttu ihan mistä tahansa mieleen juolahtavasta, ns. ajatustenvirtaa.. Mä kerron sulle mitä mulle tulee mieleen, ja kerro sä sitten lopuksi palaute mitenkä osuin.

Oisko yhtäkään innokasta lähtemässä mukaan? Voisin ehkä maksimissaan viidelle tän tehdä.

:)

Sanotaan numero 7 ja väri oranssi.
Juttua runomuodossa, vaikka näin että :
Aika tylsä päivä tänään, palstalla on kiva möllöttää, ei jaksa telkkuakaan töllöttää
ruokaakin laitoin vaan tuli kaamea lopputulos, vippasin sen sössön ulos

[QUOTE="jaa-a";22064355]Sanotaan numero 7 ja väri oranssi.
Juttua runomuodossa, vaikka näin että :
Aika tylsä päivä tänään, palstalla on kiva möllöttää, ei jaksa telkkuakaan töllöttää
ruokaakin laitoin vaan tuli kaamea lopputulos, vippasin sen sössön ulos[/QUOTE]

Tykkäät syksystä ja sen väriloistosta, etkä kammoa raikkaan kuulaita päiviäkään. Itseasiassa jos saisit valita helteen tai aurinkoisen syyspäivän, valitsisit jälkimmäisen :) Sinulla on ympärilläsi perhettä, lapsia ja mies. Arki rullaa tasaisesti, viikonloput keskitytte toistenne seurassa olemiseen. Ilmapiiri perheessänne tuntuu keveältä, tulette miehesi kanssa hyvin juttuun mutta teillä on myös oma vapautenne ja se sopii molemmille loistavasti. Onko miehesi tällä hetkellä lastenne kanssa jossain kyläilemässä ehkä, vanhempi pariskunta näkyy joka nauttii lastenne seurasta suunnattomasti. Työelämässä molemmat, sekä sinä että miehesi. Lapsista näen pienen taaperoikäisen tyttölapsen, istuu hauskasti jalat kippurassa lattialla, pellavaiset hiukset kihartuvat hieman olkapäiden yläpuolelle, tutkii jotain tarkasti kädessään.

Numero 12, tummanpunainen. Mä tässä pohdin, että tuleekohan mun tanko jo alkuviikosta, että pääsisin mahdollisimman nopeasti kotonakin harjoittelemaan. Säästäisi paljon aikaakin, kun ei tarvitsisi mennä aina koululle.

Numero 12, tummanpunainen. Mä tässä pohdin, että tuleekohan mun tanko jo alkuviikosta, että pääsisin mahdollisimman nopeasti kotonakin harjoittelemaan. Säästäisi paljon aikaakin, kun ei tarvitsisi mennä aina koululle.

Mä en haluaisi vastailla kirjautuneille, syyn kerroin tuossa aiemmin Jonseredille..
Jätän sut nyt hetkeksi "hautumaan", katson josko vastaan myöhemmin tähän. Sun nimimerkki kuulostaa mun korvaan jotenkin tutulta, tulee mieleen tummahko nuori nainen, jolla perhesuhteissa vähän jotain epäselvyyttä. Siis parisuhteessa, oletko kenties yksin vai onko miehesi kanssa asiat on/off-tilanteessa. Lapsia näen vain yhden, hänkin vielä pieni.

Tjaah.. tuli sitten vastattua jo. Mut jokatapauksessa, en voi olla varma onko em. oikeasti pelkkää tajunnanvirtaa mulle, vaiko jotain palstailun myötä alitajuntaan jääneitä juttuja. Joten ei hyvä..

Tykkäät syksystä ja sen väriloistosta, etkä kammoa raikkaan kuulaita päiviäkään. Itseasiassa jos saisit valita helteen tai aurinkoisen syyspäivän, valitsisit jälkimmäisen :) Sinulla on ympärilläsi perhettä, lapsia ja mies. Arki rullaa tasaisesti, viikonloput keskitytte toistenne seurassa olemiseen. Ilmapiiri perheessänne tuntuu keveältä, tulette miehesi kanssa hyvin juttuun mutta teillä on myös oma vapautenne ja se sopii molemmille loistavasti. Onko miehesi tällä hetkellä lastenne kanssa jossain kyläilemässä ehkä, vanhempi pariskunta näkyy joka nauttii lastenne seurasta suunnattomasti. Työelämässä molemmat, sekä sinä että miehesi. Lapsista näen pienen taaperoikäisen tyttölapsen, istuu hauskasti jalat kippurassa lattialla, pellavaiset hiukset kihartuvat hieman olkapäiden yläpuolelle, tutkii jotain tarkasti kädessään.

Oho! olet aika hyvä tässä! Kaikki muu pitää paikkansa, paitsi tuo taaperoikäinen tyttölapsi! Pellavapäinen tyttö löytyy, mutta han on isompi. Meidän kuopus on poika ja hänkin on jo koulussa, mutta melkein kaikki muu meni ihan nappiin. Mieskin on kyläilemässä tällä hetkellä, on veljensä mökillä kuopuksen kanssa.
Rakastan syksyä, olemme nelikymppisiä, lapsia meillä on yhteensä 5... aika hauskaa :D

[QUOTE="jaa-a";22064495]Oho! olet aika hyvä tässä! Kaikki muu pitää paikkansa, paitsi tuo taaperoikäinen tyttölapsi! Pellavapäinen tyttö löytyy, mutta han on isompi. Meidän kuopus on poika ja hänkin on jo koulussa, mutta melkein kaikki muu meni ihan nappiin. Mieskin on kyläilemässä tällä hetkellä, on veljensä mökillä kuopuksen kanssa.
Rakastan syksyä, olemme nelikymppisiä, lapsia meillä on yhteensä 5... aika hauskaa :D[/QUOTE]

Ehkäpä tuo pikkuinen tyttö oli tämä teidän tyttärenne, jostain syystä näkyi vain pienen pienenä taaperoisena :) Kiitos oikein paljon palautteesta :)

Mä en haluaisi vastailla kirjautuneille, syyn kerroin tuossa aiemmin Jonseredille..
Jätän sut nyt hetkeksi "hautumaan", katson josko vastaan myöhemmin tähän. Sun nimimerkki kuulostaa mun korvaan jotenkin tutulta, tulee mieleen tummahko nuori nainen, jolla perhesuhteissa vähän jotain epäselvyyttä. Siis parisuhteessa, oletko kenties yksin vai onko miehesi kanssa asiat on/off-tilanteessa. Lapsia näen vain yhden, hänkin vielä pieni.

Tjaah.. tuli sitten vastattua jo. Mut jokatapauksessa, en voi olla varma onko em. oikeasti pelkkää tajunnanvirtaa mulle, vaiko jotain palstailun myötä alitajuntaan jääneitä juttuja. Joten ei hyvä..

Näköjään joo, en lukenut niin tarkaan noita aiempia viestejä.

Ulkonäkö meni ihan oikein ja lasten lukumäärä. Tosin nekin näkee profiilista. Parisuhdejuttu ei mätsännyt.

3 ja taivaansininen.

Vaalea auto kaahaa mutkaan ja jarrut vaan kirskuu kun lyhtypylväs yrittää tielle.

:D

Sinussa on kepeyttä ja energiaa, mutta et silti ole sellainen ylienerginen jokapaikanhöylä joka on suuna päänä seurassa kuin seurassa. Päinvastoin, olet enemmänkin sellainen pohdiskelija ja järkityyppi, joka etnee hitaasti mutta varmasti asioissaan. Jos olet nainen, niin et ole mikään feminiinisyyden perikuva, sillä sinussa on jotenkin maskuliinisuus suuremmassa osassa. Perheeseesi en saa mitään, onko niin että et kovin helposti avaudu vieraille ja tuntemattomille, vaan pidät enemmänkin asiat itselläsi. Ikäänkuin suojelet itseäsi ja perhettäsikin sillä, että tavallaan käsittelet asiasi itseksesi etkä halua niitä purkaa ihan jokaiselle vastaantulijalle.

:D

Sinussa on kepeyttä ja energiaa, mutta et silti ole sellainen ylienerginen jokapaikanhöylä joka on suuna päänä seurassa kuin seurassa. Päinvastoin, olet enemmänkin sellainen pohdiskelija ja järkityyppi, joka etnee hitaasti mutta varmasti asioissaan. Jos olet nainen, niin et ole mikään feminiinisyyden perikuva, sillä sinussa on jotenkin maskuliinisuus suuremmassa osassa. Perheeseesi en saa mitään, onko niin että et kovin helposti avaudu vieraille ja tuntemattomille, vaan pidät enemmänkin asiat itselläsi. Ikäänkuin suojelet itseäsi ja perhettäsikin sillä, että tavallaan käsittelet asiasi itseksesi etkä halua niitä purkaa ihan jokaiselle vastaantulijalle.

Hyvinkin oikean mielikuvan sait. Ihan niin järkityyppi en ole kuin haluaisin, hitaamminkin voisi edetä, mutta I'm getting there :D Kiitos :flower:

12 ja musta

olen lajitellu tänään matkalaukkuun tavaroita reissuun otettavaksi. odotan oikein innolla tulevaa lomaa, jees! toivottavasti säätkin suosii, vähän on luvannu vesisadetta kohteeseen.

[QUOTE="Meimi";22064708]12 ja musta

olen lajitellu tänään matkalaukkuun tavaroita reissuun otettavaksi. odotan oikein innolla tulevaa lomaa, jees! toivottavasti säätkin suosii, vähän on luvannu vesisadetta kohteeseen.[/QUOTE]

Näen sinut itsekesi tässä, oletko siis perheetön ja parisuhteeton.. Myös jotain surua tai pelkoa sinusta nousee, tämä enemmänkin menneestä, ilmeisesti taaksesi on jäämässä vaikeita ja rankkoja aikoja. Olet nyt alkamassa toipua niistä, ja tuo matka tulee olemaan merkittävä etappi tällä tiellä. Hienoa! Elät tällä hetkellä odottavissa tunnelmissa, et pelkästään tuon odottamasi matkan takia, vaan yleisesti tulevaisuuden takia. Olet menossa kohti uutta, ja tiedostat sen. Taitekohta ja myllerrykset ovat jo takanapäin, ja uudenlainen elämä muotoutumassa edessäsi. Näen kerrostaloasunnon, eteistä siinä, punaruskeaa ulko-ovea, sinunko kotisi? Pienehkö, kodikas, mutta ei lopullinen.

5 oranssi, aurinki paistaa ja vettä sataa. sateenkaari luo taivaalle omaa värikarttaan. Aistin ilmassa pyhää raikkautta joka tulvii sisälleni. antaa voimaa huomiseen.

Näen sinut itsekesi tässä, oletko siis perheetön ja parisuhteeton.. Myös jotain surua tai pelkoa sinusta nousee, tämä enemmänkin menneestä, ilmeisesti taaksesi on jäämässä vaikeita ja rankkoja aikoja. Olet nyt alkamassa toipua niistä, ja tuo matka tulee olemaan merkittävä etappi tällä tiellä. Hienoa! Elät tällä hetkellä odottavissa tunnelmissa, et pelkästään tuon odottamasi matkan takia, vaan yleisesti tulevaisuuden takia. Olet menossa kohti uutta, ja tiedostat sen. Taitekohta ja myllerrykset ovat jo takanapäin, ja uudenlainen elämä muotoutumassa edessäsi. Näen kerrostaloasunnon, eteistä siinä, punaruskeaa ulko-ovea, sinunko kotisi? Pienehkö, kodikas, mutta ei lopullinen.

Olen perheellinen, naimisissa oleva nainen, 2 lapsen äiti. Mies tällä hetkellä ulkohommissa ja lapset puuhailee kotona. Ei mitään surua viime aikoina, pari-kolme vuotta sitten kyllä. Matkalle mennään koko perheen voimin ja yksi sukulainenkin otetaan mukaan. Tulevasuudessa ei pitäisi olla mitään suurempia muutoksia, lapset ei vielä muuta pois, työpaikka varma jne. Isohkossa vaaleassa omakotitalossa elellään, ei punaruskeaa ovea muualla kuin autotallissa :). Toivottavasti en joudu sinne asumaan :).

En avaudu helposti vieraille, meniskö siinä niin pieleen.

[QUOTE="vieras";22064798]5 oranssi, aurinki paistaa ja vettä sataa. sateenkaari luo taivaalle omaa värikarttaan. Aistin ilmassa pyhää raikkautta joka tulvii sisälleni. antaa voimaa huomiseen.[/QUOTE]

Sinulla on taipuvaisuutta masentumiseen, etenkin kevät on sinulle rankkaa aikaa, koet ahdistavana sen pakottavan uusiutumisen tarpeen jonka koet luonnosta ja ympärilläsi. Olet myös esteetikko, nautit kauniista asioista ympärilläsi, ja kevät pahimmillaan näyttää kaiken rumana ja brutaalina, ennenkuin se ehtii puhjeta kukkaansa. Jokin terveyshuoli on painanut mieltäsi, näytetään selkärankaa ja jalkoja, luisia osia. Kipuja, ilmeisesti ei niille vielä selkeää syytä tai sitten sopivaa helpostusta tuovaa hoitokeinoa ei ole vielä löydetty. Kivut tuntuvat menevän jotenkin ristiin, selän puolella enemmän vasemmalla, mutta sitten taas alaraajaan heijastuu oikealle? Olet voimakkaasti tunneihminen, koet että elämäsi yksi tärkeimmistä tarkoituksista on rakastaa, erityisesti lapset tuntuvat olevan sinulle onnellisuutesi lähde.

[QUOTE="Meimi";22064800]Olen perheellinen, naimisissa oleva nainen, 2 lapsen äiti. Mies tällä hetkellä ulkohommissa ja lapset puuhailee kotona. Ei mitään surua viime aikoina, pari-kolme vuotta sitten kyllä. Matkalle mennään koko perheen voimin ja yksi sukulainenkin otetaan mukaan. Tulevasuudessa ei pitäisi olla mitään suurempia muutoksia, lapset ei vielä muuta pois, työpaikka varma jne. Isohkossa vaaleassa omakotitalossa elellään, ei punaruskeaa ovea muualla kuin autotallissa :). Toivottavasti en joudu sinne asumaan :).

En avaudu helposti vieraille, meniskö siinä niin pieleen.[/QUOTE]

Ah, ihanaa :D Sitten kun menee pieleen, niin menee kaikki pieleen. Se on hyvä juttu se ;)
Kiitos sinullekin palautteesta ja oikein mukavaa reissua teille kaikille! :)

Sinulla on taipuvaisuutta masentumiseen, etenkin kevät on sinulle rankkaa aikaa, koet ahdistavana sen pakottavan uusiutumisen tarpeen jonka koet luonnosta ja ympärilläsi. Olet myös esteetikko, nautit kauniista asioista ympärilläsi, ja kevät pahimmillaan näyttää kaiken rumana ja brutaalina, ennenkuin se ehtii puhjeta kukkaansa. Jokin terveyshuoli on painanut mieltäsi, näytetään selkärankaa ja jalkoja, luisia osia. Kipuja, ilmeisesti ei niille vielä selkeää syytä tai sitten sopivaa helpostusta tuovaa hoitokeinoa ei ole vielä löydetty. Kivut tuntuvat menevän jotenkin ristiin, selän puolella enemmän vasemmalla, mutta sitten taas alaraajaan heijastuu oikealle? Olet voimakkaasti tunneihminen, koet että elämäsi yksi tärkeimmistä tarkoituksista on rakastaa, erityisesti lapset tuntuvat olevan sinulle onnellisuutesi lähde.

ei taipuvuutta masennukseen.nivelrikko,selkä ok.laps rakas ylikaiken.

Yhteistyössä