Onko sun omat lapset mielestäsi kauniita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isompi oli pienenä todella kaunis, mutta ei ole enää. Nyt hän on ihan tavallisen näköinen, yhtä nätti kuin muutkin.

Pienempi on kaunis kirkkaan sinisine silmineen, mutta liekö tuokin tuosta sitten muuttuu kun kasvaa :laugh:

On. =) Jaksan aina ihastella miten isot kauniit silmät ja paksut hiukset on pojille periytynyt! Esikoinen on vahva rakenteeltaan ja sellainen miehekkäämpi ja kuopus taas nukkemainen "kaunispoika". Molemmat kauniita omalla persoonallisella tavallaan. :)

Kyllä ovat :heart: Isompi etenkin on kaunispiirteinen poika, jota usein luultu tytöksikin;) Pienempi poika 1v on enemmän pikkuäijän näköinen, semmoinen tanakka ja puolikalju, mutta symmetriset piirteet hänelläkin. Isompi on hyväryhtinen ja ketterä, pitkäraajainen ja kaikki vaatteet ja värit sopivat hänelle. Molemmat ovat hyviä poseeraamaan ja hymyilevät kauniisti...jenkkihymy puree;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä itse asiassa just tänään mietin, kun mun taapero virnisteli mulle, että eipä oo mikään kedon kaunein kukka, mutta maailmankaikkeuden suloisin pieni enkeli :D

Näin minäkin monesti mietin :D Äidin silmiin ovat kaikki kauniita ja komeita, mutta osaan kuvitella, ettei kaikkien mielestä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:
Kyllä ovat :heart: Isompi etenkin on kaunispiirteinen poika, jota usein luultu tytöksikin;) Pienempi poika 1v on enemmän pikkuäijän näköinen, semmoinen tanakka ja puolikalju, mutta symmetriset piirteet hänelläkin. Isompi on hyväryhtinen ja ketterä, pitkäraajainen ja kaikki vaatteet ja värit sopivat hänelle. Molemmat ovat hyviä poseeraamaan ja hymyilevät kauniisti...jenkkihymy puree;)

Meillä on myös kuopusta luultu monesti tytöksi. On tosi siro ja kaunispiirteinen. Myös ripset on tosi tuuheat. Esikoinen taas näyttänyt aina niin pojalta kuin olla voi. Esim. pitemmät hiukset ei sovi hänelle juurikaan niinkuin taas kuopukselle sopii täydellisesti. =)

Yhteistyössä