Onko synnytyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oireita??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oireita??

Vieras
Odottelen synnytystä alkavaksi, laskettu aika tiistaina.
Alkuviikosta oli jo oireita (?) polttelua ja repimistä mahassa, reidet maitohapoilla melkeen, ei kuitenkaan supistuksia kuten ei ole juurikaan ollut koko raskausaikana, tosin neuvolassa sanoivat että nuo poltot ja repäisyt voivat olla supistuksia, koska ne voivat tuntua erilaisilta eri ihmisillä.
Vauva on laskeutunut ja kuulema kiinnittynyt, mutta nyt on 2 pv jo ollut oireilun jälkeen taas aivan erinomainen olo, melkeen voisin juoksulenkille lähteä (no en ihan..;)
Siinäkö ne oireet oli ja meni, vai voiko synnytys lakaa kuin seinästä, yllättäen?
Mitä vaan, kunhan ei yliajalle jouduttais!
Kyselenkin, onko mitään oireita mitkä varmasti viittaisivat, että kohta lähdetään synnyttämään?

Mulla ei ollut laskeutunut eikä kiinnittynyt, meni 10pv yli ja yöllä alkoivat SELLAISET supistukset 10min välein että luulin että taju lähtee, niistä ei voinut erehtyä, vaikka mulla olikin ollut supistuksia raskauden puolvälistä asti. Soittelin sairaalaan ja sanoivat että tule kun supistukset ovat 5min välein, mutta en pystynyt enää oleen kotona, koska ne teki OIKEESTI kipeetä. Sairaalassa olin sitten vain3cm auki ja siitä 9h syntyi suloinen poikavauva:-)

Ennen synnytystä voi olla parempia ja huonompia päiviä.
Kyllä ne synnytyssupparit sitten tietää kun ne alkaa, ei enää hymyilytä :D
Tai sitten menee vedet kuten mulla...

Minulla oli vauva laskeutunut ja ihan lähtökuopissaan neuvolakäynnillä rv40+0. Supisteluja oli ollut parin viikon ajan öisin. Sitten olikin rauhallisempaa ja alkoi jo tuntua, että apua, miten paljon tämä meneekään yli! Mutta vedet mennä hurahti rv 40+3 aamuna ihan ilman ennakkovaroituksia. Että voi ollakin vain tyyntä myrskyn edellä =)

synnytys alkaa yleensä ihan yllättäen. mulla LA päivänä meni vaan yhtäkkii vedet, eikä ollu mitään oireita aiemmin.tietty tuskanen olo hiukan,mutta se oli ollu jo monena päivänä. supistukset alko veden menon jälkeen ja oli sen verta kovia että kotiin ei ois voinu enää jäädä! tiiät kyl sit ku tulee ne oikeet supparit. mullaki supisteli pitkin raskautta. mut oikeitten kohalla tuli kiire lähtö.. ;)

Esikoisen synnytys alko vesien menolla, 13 pv yli lasketunajan. Sitä ennen oli ollu jonkin aikaa selkäkipua ja muuta menkkkamaista kipua.Mut ei supistuksia.

Pikkukakkosen synnytystä edelsi supistukset kahtena synnytystä edeltävänä yönä.
Kävin sillon eka yönä turhaan sairaalassaki,mut tulin viel kotiin.Ne ei ollu niin kipeitä ku ne seuraavan yön supistukset,varsinaiset synnytyssupistukset.
Niitäki kestin kotona 8 tuntia, ennenku menin sairaalaan. Siellä synnytys jatkui viel 12 tunnin ajan. pikkukakkonen synty 10 pv yli L.A.:n.Saa nähä kiirehtiikö seuraavakaan...

Moi,

mulla oli ennen synnytystä, joka tapahtui la:na, parin päivän verran selkä tosi kipeä, jos yritin ulkoilla hiukankin lähikauppaa pidemmälle. Muuten ihan normaali olo. Synnytys alkoi tosi äkillisesti, yhtäkkiä vaan meni vedet. Supistukset alkoi vasta sitten sairaalassa parin-kolmen tunnin päästä. Ne oli ylipäänsä ekat supistukset, mitään ennakoivia suppareita ei mulla jostain syystä ollut koko raskauden aikana. Synnytys oli nopea, ne vedet meni klo 21 maissa ja poika syntyi aamuyöstä. Mutta siis ei mitään erityisiä tuntemuksia ennen lapsiveden menoa.

Pikaista poksahtamista sinulle!

Yhteistyössä