Onko tää ihan normaalia kun kuukautiset on tosi runsaat... vuotaa tajuttomasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dinsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dinsku

Vieras
Side menee läpimäräksi puolessa tunnissa. Koskaan ei elämän aikana oo aikaisemmin vuotanut näin paljon... on aika heikko olokin jo. On siis menossa kolmannet kuukautiset synnytyksen jälkeen ja kahdet aikaisemmat oli ihan normaalit. Eilen alkoi nää ja yöllä sit heräsin kun patja oli veressä, siitä lähtien on täytynyt koko ajan sidettä ja housuja vaihtaa. Tuntuu että kohta oon vuotanut kaikki veret ulos. Voiko tää olla normaalia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
voihan olla että olet saanut keskenmenon.

No en tietääkseni ole ollut raskaanakaan! :o Aikaisemmat kk:t oli kyllä aika paljon myöhässä (verrattuna normaaliin) mutta testi oli 3 kertaa nega.

joskus käy niin. olet hyvinkin voinut olla,vaikkakin todella alussa. kuitenkin mennyt kesken ja poistuu nyt. se ilmenee runsaampina vuotoina. onko kipuja enempi?

ei ole normaalia. Mutta kummallista että vieläkin jatkuu. Minulla kolmosen jälkeen tuli ekat menkat tuollaisina, soitin jo sairaalaan ja sanoivat että jos ei kohta lopu, niin sitten näytille. Mahdollisesti kaavinta tms. olisi ollut edessä.
Imetätkö vielä? pystyisitkö aloittamaan pillereitä vähentämään vuotoa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voihan olla että olet saanut keskenmenon.

No en tietääkseni ole ollut raskaanakaan! :o Aikaisemmat kk:t oli kyllä aika paljon myöhässä (verrattuna normaaliin) mutta testi oli 3 kertaa nega.

joskus käy niin. olet hyvinkin voinut olla,vaikkakin todella alussa. kuitenkin mennyt kesken ja poistuu nyt. se ilmenee runsaampina vuotoina. onko kipuja enempi?

Kai raskaustesti näyttäis jos olisin raskaana, elimistöhän erittää raskaushormonia ja se näkyy plussana. Vaan näin ei ole ollut... Ja eipä tuo oikein olis mahdollista muutenkaan kun ei oo ollut seksiä aikoihin. :ashamed: Kipuja on jonkin verran mutta ei mitenkään hirveesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
ei ole normaalia. Mutta kummallista että vieläkin jatkuu. Minulla kolmosen jälkeen tuli ekat menkat tuollaisina, soitin jo sairaalaan ja sanoivat että jos ei kohta lopu, niin sitten näytille. Mahdollisesti kaavinta tms. olisi ollut edessä.
Imetätkö vielä? pystyisitkö aloittamaan pillereitä vähentämään vuotoa?

Imetän pari kertaa päivässä. Eilen kyllä useammin kun lapsi on kipeenä niin ei muu maistunut. Pillerit ei oikein sovi mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja dinsku:
Side menee läpimäräksi puolessa tunnissa. Koskaan ei elämän aikana oo aikaisemmin vuotanut näin paljon... on aika heikko olokin jo. On siis menossa kolmannet kuukautiset synnytyksen jälkeen ja kahdet aikaisemmat oli ihan normaalit. Eilen alkoi nää ja yöllä sit heräsin kun patja oli veressä, siitä lähtien on täytynyt koko ajan sidettä ja housuja vaihtaa. Tuntuu että kohta oon vuotanut kaikki veret ulos. Voiko tää olla normaalia?

Mulla oli ekat menkat synnytyksen jälkeen vastaavat ja kesti kai pari viikkoa. Parin päivän jälkeen onneks vuoto vähän väheni. Mut en osaa vastata kysymykseesi...

Yhteistyössä