Onko tää nyt sit tytön vai pojan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitilii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ostaisi omalle pojalleni. Jotenkin tooi pastellivärit+sydämet ja valeenpunanen lintu yhdessä tekee tyttömäisen vaikutelman. Mä en hirveen tarkka oo väreistä yms. mutta ihan possunpunaista meillä ei pojalla ole eikä varmaan tule, eikä röyhelöö tai pitsiä vaatteisiin. Sydämet vielä menee jos väri muu kuin joku tosi hempeä. Myöskin monia kukkakuvioita vierastan pojalla.

Meillä pojat on aina tykänneet näteistä ja hempeistä asioista ja mun mielestä se on ihan ok. Miksi opettaa lapset jo noin pienestä pitäen tyttö-poika erotteluun? Jos lapsi itse tykkää noista tossuista, niin siitä vaan.

Itse en päiväkodissa noita nähneenä oiken vakuutu noiden laadusta. Tippuvat jalasta helposti, kun ovat niin löpröt ja kuminauha löystyy helposti. Itse ostan Tinttejä.

Minusta käy molemmille. Oma 5v poika valkkas itse viimeksi tarhatossut ja päätyi punaisiin niiden sinisten tai mustien sijaan. Hän niitä käyttää eikä vähästä piittaa jos joku huomauttaa, on hyvin tietoinen siitä mitä hän haluaa pukea.

Kiitokset kaikille vastauksista! :) Päädyin nyt sitten tilaamaan omenatossut, poikamaisempaan en kykene ;) Lintutossutkin olisi ollut tosi kivat, mutta omput kuitenkin kivemmat kun aikansa tossuja tuijotteli :)

Yhteistyössä