Onko tää teistä kallis kestispaketti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Eli olis myytävänä itse tehtyjä kestoja 8kpl imuineen. Tommosia käytössä olleita ja sen näköisiä siis, mut ihan siistejä kuitenkin.
Postikuluineen olis yht. 25? ja musta ne tuntuu aika tyyriiltä... Kun täältä oon kirpparilta löytäny kestiksia koskeintaan 2?/kpl. Et onko toi kallis paketti vai tuntuuko musta vaan siltä?

Alkuperäinen kirjoittaja :
susta vaan tuntuu... onhan ne postikulutkin jo melkein 8e, varmaan pakettína tulevat. joten yhdelle vaipalle ei jää ku reilu 2e hintaa.

No niin jää, mutta noi postarit on musta paljon eli yhden vaipan hinta nousee musta korkeeksi. En mä muuten kyselis, mutta yks myyjä suuttui kun sanoin et en ota sitä pakettia kun musta hinta nousee postareineen liian korkeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
susta vaan tuntuu... onhan ne postikulutkin jo melkein 8e, varmaan pakettína tulevat. joten yhdelle vaipalle ei jää ku reilu 2e hintaa.

No niin jää, mutta noi postarit on musta paljon eli yhden vaipan hinta nousee musta korkeeksi. En mä muuten kyselis, mutta yks myyjä suuttui kun sanoin et en ota sitä pakettia kun musta hinta nousee postareineen liian korkeeksi.

No se on totta että ostajalle tulee aika kalliimmaksi vaippahinta ku postarit lasketaan mukaan, mutta ei myyjäkään niitä postareita itselleen saa ja ymmärrän myös häntä että vaipoistaan haluiaa myös itselleen kuitenkin jotain käteen :)

Ei silti saisi suuttua...

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:

No se on totta että ostajalle tulee aika kalliimmaksi vaippahinta ku postarit lasketaan mukaan, mutta ei myyjäkään niitä postareita itselleen saa ja ymmärrän myös häntä että vaipoistaan haluiaa myös itselleen kuitenkin jotain käteen :)

Ei silti saisi suuttua...

Juu, tottakai mä ymmärrän et hän niistä itselleenkin jotain haluaa, mutta ihmetyttää vaan et heti suututaan jos ei haluakaan niitä ostaa...