onko tääl ketää

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
miksi vielä valvot? mä valvon koska en voi mennä nukkumaan ennenkuin äitini ilmoittaa että mitä isäpuolelleni kuuluu,sillä on ollut vähän mielenterveysongelmia ja nyt oli jäänyt yksin mökille ja alkanut käyttäytyyn ihan hullusti siellä,koska se on saaressa mökki siis niin äiti joutui soittamaan merivartioston sinne hakemaan pois :ashamed:

En saa unta |O Join mutsilla käydessäni kaks kuppia kahvia ja sen kyllä huomaa... Yleensä en juo kuuden jälkeen juuri tästä syystä kahvia ollenkaan... Nukkua pitäis, huomenna mahtaa olla töissä mukavaa :kieh:

Toivottavasti isäpuolesi asiat järjestyy hyvin :hug:

just lähetti viestin mut ku oli viestit täynnä niin kestää hetken että tulee.. täs rupee pian omaki kuuppa himmenee :headwall: jotenkin aivan uskomatonta että juuri tuo ihminen sairastui 2 suuntaseen mieliala -häiriöön,en olis ikinä uskonut , on ollut 12v.naimisissa mun äidin kanssa,normaali mies,ollut 35v. yrittäjänä jne. kaikki tuntee tääl pikkukaupungissa sen,en ymmärrä että miten tää on mahdollista,tai siis ymmärrän mutta vaikea kuvitella että on sama ihminen jonka olen tuntenut yli 10v. on muuttunut ihmisenä paris kk ihan hirveesti,lapsetkin jo ihmeissään mikä ukkia vaivaa..

Voi pjaska.. vatsahapot nousee jatkuvasti kurkkuun :snotty: Lueskelen myös polttarikokemuksia, samalla kun suunnittelen yksiä :D http://keskustelu.plaza.fi/ellit/haat/keskustelu/t1617106

Yhteistyössä