O
oppilas
Vieras
Hei!
Lähipiirissäni on ihminen, kenellä on ollut lihaksissa nykimistä, ja jaloissa kylmyyttä.
Lääkärissä on käyty, ja verikoita otettu.
Nyt lääkäri ehdotti, sokerirasituskoetta, jos kyseessä onkin 2 tyypin diabetes.
Kauan kesti saada diagnoosi, ja millaisia oireita teillä on ollut?.
Lähipiirissäni on ihminen, kenellä on ollut lihaksissa nykimistä, ja jaloissa kylmyyttä.
Lääkärissä on käyty, ja verikoita otettu.
Nyt lääkäri ehdotti, sokerirasituskoetta, jos kyseessä onkin 2 tyypin diabetes.
Kauan kesti saada diagnoosi, ja millaisia oireita teillä on ollut?.