Onko täällä enää yhtään normaalia odottajaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naurettavaa ehkä edes vastata näin typerään kysymykseen..mutta kyllä mä itseni ainakin ihan normaaliksi ihmiseksi/odottajaksi tunnen, vaikka vauvaani olen hurahtanutkin. Luonnollisesti elämä ja ajatukset pyörii tällä hetkellä aika paljon raskauden ympärillä. Mikä sitten on normaalia?

Kyllä useimmat raskaanaolevat tällä palstalla ovat täysin höyrähtäneitä :whistle:

Juu, niin minäkin olen hurahtanut tulevaan vauvaan, mutten sentään niin hurahtanut ole, että alkaisin höpistä vauvaliimoista, tarrasukista, lukeutuisi miksikään, möhömassuksi tai miksikään muuksikaan höpsöntöpsöntööksi... :headwall: <br><br>

Joo, elämän pitää olla vakavaa ja ilman lässytyksiä...niistä voi sairastua vaikka lapsellisuuteen kääk! :o :laugh:
...ja jotain VIELÄ pahempaa...voi tuntea jotain ihan kamalia lässynlässyn helliä tunteita, kaks KÄÄKKIÄ!

:heart: :heart: Lapsellista päivää kaikille hurammummoille!

Mikähän olis normaalia??? ei ehkä pitäis vastat näin provoavaan viestiin... mut jokainen taaplaa tyylillään ja suotakoon se meille=)
Omasta mielestäni en oo mikään höpölöpö-lässyn-mässyn mamma, vaikka kieltämättä ehkä raskaus ja vauva on noussukki päähän :laugh:

Hyvää maanantaita kaikille mammoille, olkaamme sellaisia kuin olemme, normaaleja tai epänormaaleja... :heart:

Höpsöntöpsöntöö.. ;) Mä oon aina ällönnyt lepertelyä ja lirkuttelua, eikä musta sellasta oo kyllä ainakaan raskausaikana tullut =) Tällanen tekniikasta kiinnostunut remontti-maisa täällä edelleen, mut olen ymmärtänyt ettei sekään ole normaalia ;) :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:18 hunsvotti kirjoitti:
Kyllä useimmat raskaanaolevat tällä palstalla ovat täysin höyrähtäneitä :whistle:

Juu, niin minäkin olen hurahtanut tulevaan vauvaan, mutten sentään niin hurahtanut ole, että alkaisin höpistä vauvaliimoista, tarrasukista, lukeutuisi miksikään, möhömassuksi tai miksikään muuksikaan höpsöntöpsöntööksi... :headwall:

No jaa, kai se on kivempaa toivottaa vauvalle tarrasukkia kuin sanoa, että toivottavasti ette saa keskenmenoa... ainakin minusta, mutta ehkä mä sitten olen hörähtänyt.

Minusta ei myöskään ole hörähtänyttä nimittää itseään vaikkapa marrasmasuksi, paremmalta se kuulostaa kuin kuiva "marraskuussa synnyttävät". Kuulostaa marrasmasut hiukka vaikkapa urheiluseuralta, niin kuin Pussihukat tai Palloveikot :D toisaalta, hömpötystä on nuokin, miksei ne voisi olla vaan vaikka Koripalloseura ja Palloseura...

Minä ainakin olen nykyään ihan höyrähtänyt lökäpöksyissä kulkeva mami, mamma, möhömassu ja vauva on mulle pieni äidin höpöliini höpsöntöpsö. :D :heart: Ajatella että mustakin tällainen tuli. Minä joka ennen vaan yli 10 cm piikkikoroissa ja vahvasti meikattuna suostuin näyttäytymään ihmisten ilmoilla :whistle:

:wave:
Mä olen tähän asti pysynyt melko normaalina omana itsenäni.
Oireina vain vatsan kasvu ja toisinaan suupieleen pyrkivä hassu pieni hymy! ...lasketaanko oireeksi myös se, että toisinaan käsi eksyy pyörähtämään kasvavan masun päälle? :D <br><br>

Yhteistyössä