Onko täällä joku jouluun liittyvä aihe vielä käymättä läpi?

Vätti Räsynyt

Aktiivinen jäsen
13.08.2013
2 328
1
36
Lahjat-käyty
Alkoholi-käyty
Uskonto-käyty
Paskat itsekkäät sukulaiset-käyty
Alkoholi parodia-käyty
Puolison lahjat-käyty
Tarhatätien/opettajien lahjat-käyty
Jouluruoka-käyty
Alkoholi-käyty
Sukulaisten lahjat-käyty
Siivous-käyty
Kokkaus-käyty

Puuttuuko vielä joku aihe mikä pitäs käydä läpi, enää oikeesta huominen päivä aikaa?

"Tarhatätien/opettajien lahjat-käyty"

Helvetti, olen missannut nuo. Aina loistavaa antia. Moni ei anna mitään, toiset antaa "jotain pientä". Se jokin pieni on yleensä Tiimarista tai vastaavasta ostettua mautonta joulurihkamaa, jollaista kukaan ei kehtaisi antaa lahjaksi ihmiselle, jolla on oikeasti väliä :D

Ehkä kynttilöiden sulatus? Sulattelen kynttilänjämiä ja teen niistä Pringles-purkkiin sytytyssipsejä. Vanulappuja siis kastellaan sulaan steariiniin ja kuivatetaan leivinpaperin päällä.

101 tapaa menettää hermot kun yrittää paketoida 5 lahjaa...

Joulun jälkeen on vielä hyvä kerrata anopit, exät, huonot ja hyvä lahjat ja kuinka monen naapuri teki joulusiivouksen ikkunan kautta ja uusi televisionsa, tietokoneensa, sohvakalustonsa ja kirjahyllynsä.

Huomenna voimme aloittaa ruuhkapiikkien seuraamisen tien päällä. Lumitilanne on myös hyvä päivittää, onko valkea vai musta joulu tulossa.

Tunnelma tai sen puuttuminen: käyty.

tämä nyt ehkä liittyy lahjoihin, tai paras joulumielen mussauttaja? Mikä on kurjinta, mitä jouluksi voi saada? Minä sain eksältä lahjaksi tappouhkauksen sievässä jouluisessa kirjekuoressa...

Mä en ole vieläkään nähnyt yhtään ketjua aiheesta "mistä-äkkiä-rahaa-joulu-tuli-yllättäen-tilillä-vain-kymppi". Yleensä täällä on joulun aikaan lahjoitusten kerääjiä ja yhteiskunnan haukujia siitä ettei anneta jouluksi tarpeeksi avustuksia vaikka tuli tehtyä kymmenen lasta eikä töitä ole. Sinänsä tietty positiivista.

Yhteistyössä