Onko täällä jotenkin yksinkertaista porukkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Kun riidellään TAAS hoitajien palkoista ja joku vieras kirjoittaa jotain nasevaa tyyliin "mutta me hoitajat teemme niin arvokasta työtä, tehtaassa vaan painetaan nappia" niin kaikki heti uskoo, että se on oikeasti jonkun hoitajan kirjoittama.

Eikö ole tullut mieleen, että täälläkin ihmiset kirjoittelee ihan mitä vaan, ja juuri sillä tyylillä että saavat toiset suuttumaan. Tuskinpa monikaan näistä kirjoittajista oikeasti on hoitajia, kunhan huvikseen lietsovat riitaa. Mitä lie tyydytystä siitä saavat.

Itse ihmettelen, että Tehy on jostain saanut munat ja uskaltaa ajaa hoitajien asiaa. Jos ala olisi miesvaltainen, olisi korotukset neuvoteltu jo aikapäiviä sitten eikä täälläkään kukaan kyseenalaistaisi niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
johtuisikohan siitä, että ihan nikilläkin on hoitajat tuohon tyyliin kirjoittaneet :whistle:

Sinä siis tunnet ihmiset nikin takana henk.koht. ja tiedät, että ovat hoitajia?

Siksi toisekseen, eipä täällä kyllä mitään rakentavaa keskustelua mistään saa ikinä aikaiseksi, aina menee riitelyksi. Eikö naiset osaa keskustella?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
johtuisikohan siitä, että ihan nikilläkin on hoitajat tuohon tyyliin kirjoittaneet :whistle:

Sinä siis tunnet ihmiset nikin takana henk.koht. ja tiedät, että ovat hoitajia?

Siksi toisekseen, eipä täällä kyllä mitään rakentavaa keskustelua mistään saa ikinä aikaiseksi, aina menee riitelyksi. Eikö naiset osaa keskustella?

En tunne, mutta jos tuolle linjalle lähdetään, niin ei saisi uskoa kenenkään mitään juttuja. ja silloinhan koko keskustelupalsta olisi täysin turha.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Provosoiviin viesteihin ei aina kannattaisi lähteä mukaan provosoitumaan. =)

Täh, sehän on tän palstan suola! :D

Niin, minähän tuohon kirjoitinkin että ei aina. :D

Ai niin kun sä näet modena, että mä olen täällä aina ja provosoidun kaikesta ;) :D

No en kyllä näe, tarkoitin tuon ihan niinkuin yleisellä tasolla. :D

Provosoiviin viesteihin ei aina kannattaisi lähteä mukaan provosoitumaan. =)

Täh, sehän on tän palstan suola! :D

Niin, minähän tuohon kirjoitinkin että ei aina. :D

Ai niin kun sä näet modena, että mä olen täällä aina ja provosoidun kaikesta ;) :D

No en kyllä näe, tarkoitin tuon ihan niinkuin yleisellä tasolla. :D

Ja mä yritin olla vitsikäs ;)

Yhteistyössä