Onko ihan hölmö kohde käydä kesälomalla jos lapset on 5v ja 10kk? Pystyykö siellä tekemään mitään ton ikästen kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:En ole käynyt ja tuskin menen.
http://www.voimahali.fi/vh/showthread.php?t=64161
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:En ole käynyt ja tuskin menen.
http://www.voimahali.fi/vh/showthread.php?t=64161
ja nuo linkittämäsi jutut on 3 vuoden takaa, moni asia ehtii kolmessa vuodessa muuttua
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Onko kellään mitään hyviä kokemuksia paikasta? Vai onko se ihan syvältä?
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Onko kellään mitään hyviä kokemuksia paikasta? Vai onko se ihan syvältä?
No mä en ole kyllä lapsen kanssa käynyt siellä, mutta ukon kanssa ollaan käyty melkein joka kesä ja mä kyllä tykkään siitä paikasta.
Koululaisena mulla on ollut huonompia kokemuksia kyseisestä paikasta, silloin siellä oli paljon uimataidottomia ja niistä koitui harmia sitten itsellekin..
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Onko kellään mitään hyviä kokemuksia paikasta? Vai onko se ihan syvältä?
No mä en ole kyllä lapsen kanssa käynyt siellä, mutta ukon kanssa ollaan käyty melkein joka kesä ja mä kyllä tykkään siitä paikasta.
Koululaisena mulla on ollut huonompia kokemuksia kyseisestä paikasta, silloin siellä oli paljon uimataidottomia ja niistä koitui harmia sitten itsellekin..
No voisko siellä kädä lasten kanssa? Onko sellanen paikka?
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Onko kellään mitään hyviä kokemuksia paikasta? Vai onko se ihan syvältä?
Ootko käynyt nettisivuilla kattoo mitä ne tarjoo lapsille?![]()
on hyvä paikka lapsi perheelle ja tuon ikäisille sillä on sisällä sekä ulkona altaat ja sopivan kokoiset pienet liukumäetkinAlkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Onko kellään mitään hyviä kokemuksia paikasta? Vai onko se ihan syvältä?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:on hyvä paikka lapsi perheelle ja tuon ikäisille sillä on sisällä sekä ulkona altaat ja sopivan kokoiset pienet liukumäetkinAlkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Onko kellään mitään hyviä kokemuksia paikasta? Vai onko se ihan syvältä?
No voisko siellä kädä lasten kanssa? Onko sellanen paikka?D kannattaa tehdä päiväretki sinne,jos haluaa niin sinne voi myös ottaa eväät kylmälaukussa mukana.siellä on pöytiä missä istua ja syödä sekä ulkona makuu istumapaikkoja
.me käydään joka vuosi kesällä ja talvella kerran.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:on hyvä paikka lapsi perheelle ja tuon ikäisille sillä on sisällä sekä ulkona altaat ja sopivan kokoiset pienet liukumäetkinAlkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Onko kellään mitään hyviä kokemuksia paikasta? Vai onko se ihan syvältä?
No voisko siellä kädä lasten kanssa? Onko sellanen paikka?D kannattaa tehdä päiväretki sinne,jos haluaa niin sinne voi myös ottaa eväät kylmälaukussa mukana.siellä on pöytiä missä istua ja syödä sekä ulkona makuu istumapaikkoja
.me käydään joka vuosi kesällä ja talvella kerran.
ja jos ei omia eväitä ota on siellä ulkona sekä sisällä mahdollisuus ostaa ruokaa ymta..ja sanoisin että kesällä on joka paikassa turisteja,että ei niitä siellä ole sen enempää kuin muuallakaan
Alkuperäinen kirjoittaja menihän tuo:Olimme kaksi vuotta sitten. Suihkutila ahdisti jotenkin. Kamalasti venäläisiä, joka puolella posmennusta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2 aikuista ja yksi yli 4 vee = 66?. Mun mielestä rahan vois käyttää huomattavasti paremminkin löasetn kanssa.