H
hätä
Vieras
Lapsen käytös muuttuu koko ajan pahemmaksi. Kasvatus- ja perheneuvolassa ollaan käyty 1,5 vuotta eikä mitään apua. Psykologiset tutkimukset tehtiin, joissa todettiin ettei mitään neurologista ole, vaan psyykkinen trauma isäsuhteen takia. Siinä kaikki. Keväällä käynnit lopetettiin, totesivat vain että ota yhteyttä jos tilanne pahenee. Ja se todellakin pahenee.
Tänään opettaja soitti ja sanoi että jollei käytös muutu, lapsi ei saa käydä enää tuota koulua vaan hänet erotetaan.
Mä olen voimaton, mä en tiedä mitä mun pitää tehdä?! Mikään ei auta, mikään ei tehoa, mä en osaa enempää! Laitoin jo viestiä kasvatusneuvolaan ja pyysin kriisiaikaa, mutta ei siitä ole ollut tähänkään saakka mitään apua. Mitä mä teen?? Mistä mä saan apua, jotain, joka auttaa tuota lasta???
Auttakaa, kiltit
Tänään opettaja soitti ja sanoi että jollei käytös muutu, lapsi ei saa käydä enää tuota koulua vaan hänet erotetaan.
Mä olen voimaton, mä en tiedä mitä mun pitää tehdä?! Mikään ei auta, mikään ei tehoa, mä en osaa enempää! Laitoin jo viestiä kasvatusneuvolaan ja pyysin kriisiaikaa, mutta ei siitä ole ollut tähänkään saakka mitään apua. Mitä mä teen?? Mistä mä saan apua, jotain, joka auttaa tuota lasta???
Auttakaa, kiltit