Onko täällä ketään muuta joka on täysin koukussa Twilightiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
siis mie oon ihan lääpälläni en voi muuten kuvailla... ahmin kirjoja, ahmin mielikuvia... päässäni pyörii vaan edward... kamalaa :ashamed: :laugh: :laugh:

oi että fjonga... sie et uskokaan miten ihana se kirjasarja on... voi zsiisus! lue ehottomasti se twilight ny ku oot nähny sen leffan, se antaa paljon paljon enemmän ku se leffa... lupaan :saint:

ja jatko-osahan tulee. eivät oo vaan vielä ruvenneet kuvaamaan sitä... miulla on se new moon kesken tällä hetkellä. tai no... luen kahta kirjaa samanaikasesti, sitä twilightin jatkoa elikäs new moonia ja sitä midnight sunia eli twilightia edwardin näkökulmasta... jessus....

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
oi että fjonga... sie et uskokaan miten ihana se kirjasarja on... voi zsiisus! lue ehottomasti se twilight ny ku oot nähny sen leffan, se antaa paljon paljon enemmän ku se leffa... lupaan :saint:

ja jatko-osahan tulee. eivät oo vaan vielä ruvenneet kuvaamaan sitä... miulla on se new moon kesken tällä hetkellä. tai no... luen kahta kirjaa samanaikasesti, sitä twilightin jatkoa elikäs new moonia ja sitä midnight sunia eli twilightia edwardin näkökulmasta... jessus....

saako sitä ihan suomenkielisenä? :D
kieltämättä piti ukko raiskata sen leffan jälkeen :saint:

Mä odotan sitä kirjaa kirjastosta, sit vasta katon leffan. Aika täpinöissäni oottelen kyllä :D
No, onneks oon jo kolmas kirjajonossa, alunperin taisin olla joku kahdessadas :whistle:

Ei! Jes, jes, jes!!! Kirja ootteleekin mua kirjastossa! Vähänkö mä huomenna kipitän aamusta sen hakemaan :p

Juu, köpsösti kävi mullekin. Pitihän se arvata. :|
Tekis mieli ottaa huominen saikkua että saan kirjan loppuun. Ja sit lampsisin suoraan leffaan. :whistle:

Noloa :ashamed: :heart: :heart: :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

saako sitä ihan suomenkielisenä? :D
kieltämättä piti ukko raiskata sen leffan jälkeen :saint:

saa. se on suomeksi houkutus.

mie lukasin tänään ja viimeyönä sen new moonin... voi helvetti... alotin tänään jo sen eclipsen (eli kolmannen osan) lukemisen... en malta oottaa että saan sen ahmittua. ahmia voisin kyllä jotain muutaki kyllä...

:whistle: ;) :p

luen kahta kirjaa samanaikasesti, sitä twilightin jatkoa elikäs new moonia ja sitä midnight sunia eli twilightia edwardin näkökulmasta... jessus....

Hei onkos tuo löydettävissä ihan pokkarina tuo midnight sun?

Yhteistyössä