Onko täällä ketään muuta kuin mä, joka ei harrasta yhtään mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Harrastaisin kyllä, jos ois aikaa ja/tai rahaa. Mut kun ei ole. Olen useamman lapsen yh, ja kotona töistä klo 17. Sitten pitää laittaa ruokaa, tehdä kotihommia, auttaa läksyissä ja sitten kello onkin jo 20.00 ja pitää alkaa valmistautumaan iltapesuille ja nukkumaan. Missä välissä mä harrastaisin yhtään mitään?
:/

No joo, mä luen iltaisin muutaman minuutin ennenkuin nukahdan, mutta en mä sitä harrastukseksi sanois.

Eipä sulla oikein aikaa harrastuksille sitten ole... Jospa sitten kun laspet on isompia =)

Mä en myöskään harrasta mitään, vaikka olenkin vielä lapseton ja sairaslomalla kaiket päivät. Lapsi masussa kasvaa, ja mulla ei vaan ole mitään kiinnostusta harrastaa yhtään mitään :)

Miksi pitäiskään, ei se tee ihmisestä parempaa jos sillä on miljoona harrastusta.

En mäkään varsinaisesti harrastamalla harrasta mitään, en oo vuosikausiin harrastanut. Mutta käsitöitä teen, ja sitten on tuo koira, jota pidän mun omana harrastuksena :) Ei kai ne harrastukset tarvii olla aina sellaisia että menee ja harrastaa, harrastaa voi kotonakin.

Mikä lasketaan harrastukseksi? En kyllä itse taida harrastaa mitään säännöllistä, joskus käyn kävelyllä ja joskus innostun leikekirjaa päivittämään mut siinä se on... O.o

Yhteistyössä