Riippu aivan täysin alasta, onko julikishallinnossa vai yksityisellä. Pitäisi tietää mitä tosiaan työhön kuuluu, samoin toimiston koko ja henkilökuntamäärä. Koulutusta pitää olla (KTM) ja vaatimukset on yleensä mainittu työpaikkailmoituksessa. Juu, olin ainesta ja hallinnoin koko henkilökuntaa ja toimiston rutiineja.