Onko täällä ketään toimistopäällikköä paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselee ja hakee työtä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippu aivan täysin alasta, onko julikishallinnossa vai yksityisellä. Pitäisi tietää mitä tosiaan työhön kuuluu, samoin toimiston koko ja henkilökuntamäärä. Koulutusta pitää olla (KTM) ja vaatimukset on yleensä mainittu työpaikkailmoituksessa. Juu, olin ainesta ja hallinnoin koko henkilökuntaa ja toimiston rutiineja.
 

Similar threads

Yhteistyössä