Onko täällä Kovista selkäkivuista tms kivuista kärsineitä? Miten selvisitte loppuraskauden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv32

Vieras
Meneillään rv32. Vietin toissayön sairaalassa ja pakaraan piikitettiin kipulääkettä, kun en pystynyt hengittämään ilman kipua. Seuraavana aamuna oli jo parempi olla, ja pääsin kotiin. Tänään sitten aamulla kumarruin eteenpäin ja kun yritin suoristua, niin taas rusahti alaselässä ja tipahdin kivusta polvilleni. Siitä asti on taas sattunut aivan jumalattomasti. Sain lääkäriltä soittaessa ohjeen ottaa kaksi panacodia ja odottaa, josko kipu hellittäisi. Olen nyt aamusta saakka istunut nojatuolissa ja yrittänyt välillä kääntää vähän asentoa, mutta olo ei tunnu helpottavan yhtään. Mieskin joutui nyt ottamaan töistä palkatonta vapaata, jotta voi hoitaa minua ja esikoista, kun en pääse itse edes vessaan ilman apua.

Masentaa suunnattomasti, kun olen näin huonossa kunnossa. Tuntuu pahalta syödä kipulääkettä, kun tiedän että pikkuinen joutuu ne itsensäkin läpi suodattamaan. Viikkoja on vielä jäljellä paljon :( Ahdistaa se, miten tulen tästä selviämään. Mietin kokoajan sitä, että mitäs jos/kun tämä ei helpotakkaan enää loppuraskauden aikana? Miten selviän täällä kotona kun ei mieskään voi ainakaan kovin positiivisen seurauksin olla töistä näin pitkää aikaa pois palkattomasti... Olisi tässä pari autoa ja talokin maksettavana :/ Kertokaahan joku (koska en voi uskoa olevani ainoa tällaisesta kärsivä ihminen) miten on loppuraskaus mennyt ja miten olette selvinneet?

Yhteistyössä