Onko täällä kukaan tehnyt ryhmärakentamista tai kiinnostunut osallistumaan sellaiseen pk-seudulla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rakentaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27166307:
En ole, enkä myöskään alkaisi moiseen. Sen perusteella, mitä olen asiaan tutustunut, vaikuttaa touhulta, joko johtaa varsin todennäköisesti jonkinasteiseen ihmisvihaan.

Kerro toki lisää, kuulen mielellään mielipiteitä. Miksi johtaisi ihmisvihaan?
Mihin projekteihin olet tutustunut?
 
[QUOTE="vieras";27166347]Mitä on ryhmärakentaminen? Nimim. ei jaksa kuuklettaa :D[/QUOTE]

Sen sijaan, et itse ostaa omakotitalotontin, niin ostaa ison bulkkitontin ja lohkoo sen monelle perheelle. Tässä säästää ainakin -50% pk-seudulla nykyisissa tonttihinnoissa.

Sit raivaus yms, perustukset ja talohankinnat yhdessä.

Vähän samalla tavalla siis alennuksia kuin kimmpadiileissä on idea takana. Paljousalennusta.
 

Yhteistyössä