R
"rakentaja"
Vieras
Onko täällä kukaan tehnyt ryhmärakentamista tai kiinnostunut osallistumaan sellaiseen pk-seudulla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27166307:En ole, enkä myöskään alkaisi moiseen. Sen perusteella, mitä olen asiaan tutustunut, vaikuttaa touhulta, joko johtaa varsin todennäköisesti jonkinasteiseen ihmisvihaan.