Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuulovammainen äiti:Mun pojalla ei kyllä näyttäisi olevan kuulovammaa, mutta minulla ja minun siskollani on ollut lapsesta saakka kuulovamma, Joudun käyttämään kuulolaitetta myös.
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:meillä lievä/keskivaikea kuulonalenema. Ei pidä kojeita vaan lentää nurkaan heti ja kyseessä 4vee.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:Tai meillä 2 tytärtä joilla molemmilla lievä kuulovika, joka ehkä iän myötä pahenee. Pitäisi käyttää kojeita, mutta huonosti käyttävät isompi heittää heti pois korvista kun eskarista tulee ;( Itsellä myös sama kuulovika ja koje käytössä.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:Tai meillä 2 tytärtä joilla molemmilla lievä kuulovika, joka ehkä iän myötä pahenee. Pitäisi käyttää kojeita, mutta huonosti käyttävät isompi heittää heti pois korvista kun eskarista tulee ;( Itsellä myös sama kuulovika ja koje käytössä.
Uskalsit siten tuot vikaa jatkaa ja tehdä lapsia kärsimään.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:Tai meillä 2 tytärtä joilla molemmilla lievä kuulovika, joka ehkä iän myötä pahenee. Pitäisi käyttää kojeita, mutta huonosti käyttävät isompi heittää heti pois korvista kun eskarista tulee ;( Itsellä myös sama kuulovika ja koje käytössä.
Ei helvetti mikä kommentti! Maailmassa on kuules paljon pahempaakin.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:Tai meillä 2 tytärtä joilla molemmilla lievä kuulovika, joka ehkä iän myötä pahenee. Pitäisi käyttää kojeita, mutta huonosti käyttävät isompi heittää heti pois korvista kun eskarista tulee ;( Itsellä myös sama kuulovika ja koje käytössä.
Ei helvetti mikä kommentti! Maailmassa on kuules paljon pahempaakin.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:Tai meillä 2 tytärtä joilla molemmilla lievä kuulovika, joka ehkä iän myötä pahenee. Pitäisi käyttää kojeita, mutta huonosti käyttävät isompi heittää heti pois korvista kun eskarista tulee ;( Itsellä myös sama kuulovika ja koje käytössä.