Onko täällä lapsuudessa hyväksikäytettyjä äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija7373
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija7373

Vieras
Onko vaikuttanut äitiyteenne (tunnetasolla siis) ja jos on, niin miten?
Etenkin kun lapsi kasvanut, niin onko hänen oleminen saanut muistot pintaan, pelkoa hänen puolestaan tmv.?
Ällötystä raskausaikana tai vaikeuksia suhtautua lapseen? Epäluuloa vähän kaikkia miehiä kohtaan?
Kuulostaako yhtään tutulta?

Entä onko rakkauselämäänne vaikuttanut, kykenettekö ylipäätään tunnetasolla lähentymään miehen kanssa?

olen miehelleni kertonut jo kun tavattiin, ehkä asia on jo niin kätelty omassa päässä että itsellä se ei vaikuttnaut odotusaikaan, lapsi nyt lähes 3v, tietty varmasti tulen olemaan tosi tarkka naisista että miehistä lapseni lähell äettei hänelle pääse käymään sanmoin

Onko vaikuttanut äitiyteenne (tunnetasolla siis) ja jos on, niin miten?
Etenkin kun lapsi kasvanut, niin onko hänen oleminen saanut muistot pintaan, pelkoa hänen puolestaan tmv.?
Ällötystä raskausaikana tai vaikeuksia suhtautua lapseen? Epäluuloa vähän kaikkia miehiä kohtaan?
Kuulostaako yhtään tutulta?

Entä onko rakkauselämäänne vaikuttanut, kykenettekö ylipäätään tunnetasolla lähentymään miehen kanssa?

Aina tietynlaisissa tilanteissa on täytynyt turvautua näyttelemiseen. Kun lapsi (poika) on esim. ollut tietyssä iässä ja alkanut kiinnittää kauheasti huomiota sukupuolielimiin ym. niin on pitänyt ihan tietoisesti näytellä rauhallista äitiä, joka suhtautuu asioihin yhtä luonnollisina kuin ne on, vaikka sisällä on vellonut ellotus ja inho. Kun pojalle syntyi sisko, aloin vahtimaan hyvin tarkasti sitä, mitä veli teki siskon kanssa ja puutun vielä tänäkin päivänä todella hanakasti tilanteeseen jos näen, että lapset painivat keskenään ja on pieniäkään viitteitä siitä, että poika saa siitä jotain kiksejä. Avioeron jälkeen olen pelännyt päästää tyttöä isänsä luo, koska tiedän, että isänsä tykkää nuorista tytöistä, sellaisista 15-kesäisistä, ja tyttö on nyt yhdeksän. Epäluottamus miehiin ylipäätään on todella voimakasta ja epäily kalvaa, mutta ei se "pedofiilitutka" sentään ihan alituiseen ole päällä.

Joskus olen miettinyt sitä, kuinka miehet haukkuvat naisia ja syyttävät yksinhuoltajia ym. miesvihan lietsonnasta. Olen vaan ajatellut, että eivätköhän miehet itse ole aiheuttaneet omat ongelmansa ihan omalla toiminnallaan. Ne naiset, jotka eivät miehiä arvosta, ovat selkeästi saaneet tuta nahoissaan miesten pimeät puolet.

Yhteistyössä