Onko täällä muita 25 ja rapiat uusioperheiden äitejä jotka..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuski00
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuski00

Aktiivinen jäsen
01.05.2006
1 655
1
36
02-alueella jossakin...
Onko täällä muita 25 ja rapiat uusioperheiden äitejä jotka myös raskaana?

Olen itse sellainen. Oma tyttö 4 wee ja rapiat, miehen tytöt(8 ja 10). Naimissa ollaan ja nyt on yhteinen vaavi tuloillaan, viikkoja tosin vasta 10+4.

Olisi kiva vaihtaa kuulumisia muiden vastaavassa tilanteessa olevien kanssa ja ihanaa olisi jos sattuisi löytymään ihan kunnon ystäviäkin =)

Asun itse Naantalissa....

heis!
ihan en ole 25.v.vaan 27.v... enkä enään ole kyllä raskaanakaan.hmm..no mutta tuo nuorin tyttö nyt 3kk..ja muut omat 12,10 ja 7 vuotiaat ja miehen 14 ja 12 vuotiaat.. tuli jo itsekin mietittyä että miksi kirjoitin..mutta siis jos kelpaa niin kiva vaikka tilanne ei ihan sama olekaan... :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 14:53 onniska kirjoitti:
heis!
ihan en ole 25.v.vaan 27.v... enkä enään ole kyllä raskaanakaan.hmm..no mutta tuo nuorin tyttö nyt 3kk..ja muut omat 12,10 ja 7 vuotiaat ja miehen 14 ja 12 vuotiaat.. tuli jo itsekin mietittyä että miksi kirjoitin..mutta siis jos kelpaa niin kiva vaikka tilanne ei ihan sama olekaan... :)

Toki kelpaa =)

Laitatko vaikka yyveetä niin vaihdetaan sähkäriosoitteita tms.?

Tavallaan joo...
Mulla 2 tyttöä (6v. ja 4v.) jotka asuu isänsä luona, eli oon viikonloppuäiti. Miehellä pari lasta joihin ei tapaamisoikeutta.. Nyt ootellaan ensimmäistä yhteistä lasta rv 9+3 :heart:
Niin ja ikää mulla on se 25vee =)

:wave:
minä 26v ja meille tulossa toinen yhteinen rv 9+1 ja miehellä lapset 10v. ja 13v. poika ja tyttö..
lahden lähistöllä asustelen, turusta kotoisin =)
kirjoittelehan jos kiinnostaa, profiilista löytyy myös sähköposti =)

Yhteistyössä