onko täällä muita eronneita joiden lapsi / lapset viettää koko joulun isällään...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jouluton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jouluton

Vieras
mulla tämä tilanne ekaa kertaa edessä kun lapsi nyt 5v. otti niin voimille kaikilla tehdä tähän mennessä joka joulu vaihto kesken aaton... (eli lapsi meillä 23.12-24.12 ja isällään 24.12-25.12) meni kamalaksi säätämiseksi, aikatauluttamiseksi ja kiireeksi...
koettiin et parempi et lapsi viettää jokatoisen joulun toisella ja jokatoisen toisella.. no, nyt lapsi menossa isälleen ja mulle iski kamala tyhjyys.... ei mitään fiilistä järkätä joulua kun lapsi pois 23-26.12.. mä en ole yhtään jouluihminen, lapsen takia ollaan jouluja vietetty, mutta nyt ei kyllä yhtään kiinnosta.. olen siis uudessa suhteessa (kuten lapsen isäkin) ja meillä ei ole muita lapsia.

kertokaa mulle miten ihmeessä te taiotte sen joulun itsellenne...?? :ashamed:

Minä itse olen tuollaisia jouluja viettänyt, eli olin joka toinen joulu toisen luona, äitini meni niinä jouluina kun olin isällä omien vanhempiensa luokse, myös sitten kun löysi uuden puolisonsa, niin miehensä kanssa menivät..

[QUOTE="fifi";22477490]Minä itse olen tuollaisia jouluja viettänyt, eli olin joka toinen joulu toisen luona, äitini meni niinä jouluina kun olin isällä omien vanhempiensa luokse, myös sitten kun löysi uuden puolisonsa, niin miehensä kanssa menivät..[/QUOTE]

haluatko kertoa miltä susta nuo joulut tuntuivat?
tokihan aina perhetilanteet ja ihmiset ja kaikki on erilaisia / erilaista..
me vaan ajateltiin että tämä olisi lapsen kannalta paras ratkaisu..? :)

Me vietetään joulua yhdessä vaikka ollaankin erottu... Jos en olis lasten seurassa joulua niin yrittäisin varmaan saada työvuoroja joulunpyhiksi, yksin ois kyllä ankeaa.

Mulle tulossa yksinäinen joulu. Lapsi isällään jouluna 4vrk oikeuden määräyksestä. Tuntuu hurjan kurjalta mutta jo pikkuhiljaa sopeutumassa ja alistumassa ajatukseen..sainhan kuitenkin mitä tahdoin..

haluatko kertoa miltä susta nuo joulut tuntuivat?
tokihan aina perhetilanteet ja ihmiset ja kaikki on erilaisia / erilaista..
me vaan ajateltiin että tämä olisi lapsen kannalta paras ratkaisu..? :)

No kyllä mun mielestä tälläinen koko joulu toisen luona, on parempi kuin, että vaihdetaan paikkaa kesken joulun. Mutta kyllä sitä aina jouluna mietti että mitä se toinen vanhempi tekee ja miten se viettää joulua jne.
Kaikkein mukavintahan olisi ollut se että olisi voinut viettää joulun molempien vanhempien kanssa, mutta meillä se ei ollut mahdollista.

Yhteistyössä