J
jouluton
Vieras
mulla tämä tilanne ekaa kertaa edessä kun lapsi nyt 5v. otti niin voimille kaikilla tehdä tähän mennessä joka joulu vaihto kesken aaton... (eli lapsi meillä 23.12-24.12 ja isällään 24.12-25.12) meni kamalaksi säätämiseksi, aikatauluttamiseksi ja kiireeksi...
koettiin et parempi et lapsi viettää jokatoisen joulun toisella ja jokatoisen toisella.. no, nyt lapsi menossa isälleen ja mulle iski kamala tyhjyys.... ei mitään fiilistä järkätä joulua kun lapsi pois 23-26.12.. mä en ole yhtään jouluihminen, lapsen takia ollaan jouluja vietetty, mutta nyt ei kyllä yhtään kiinnosta.. olen siis uudessa suhteessa (kuten lapsen isäkin) ja meillä ei ole muita lapsia.
kertokaa mulle miten ihmeessä te taiotte sen joulun itsellenne...?? :ashamed:
koettiin et parempi et lapsi viettää jokatoisen joulun toisella ja jokatoisen toisella.. no, nyt lapsi menossa isälleen ja mulle iski kamala tyhjyys.... ei mitään fiilistä järkätä joulua kun lapsi pois 23-26.12.. mä en ole yhtään jouluihminen, lapsen takia ollaan jouluja vietetty, mutta nyt ei kyllä yhtään kiinnosta.. olen siis uudessa suhteessa (kuten lapsen isäkin) ja meillä ei ole muita lapsia.
kertokaa mulle miten ihmeessä te taiotte sen joulun itsellenne...?? :ashamed: