onko täällä muita, joiden mies on paljon pois kotoa - reissutyössä tmv ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja j
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

j

Vieras
meillä mies lähtee maanantaiaamuisin ja tulee takaisin aina perjantai iltapäivisin. lapsia meil on yks ja toinen tuloillaan.
joskus on tosi rankkaa ja tuntuu et päivät mataa, mut joskus aika menee ihan lennossa.miten muilla ?

Meillä miehellä työmatkoja viikoittain, välillä useampia päiviä putkeen välillä vain aamukuudesta iltayhteentoista. Edellisessä työssä reissas myös ulkomailla,ja olihan se raskasta. Lähinnä meillä ainakin hankaluutena se,että kun minäkin olen töissä niin lasten hoitoon ja harrastuksiin viemiset kaatuu sitten mun niskaan. (lapsia 4kpl)

minä kotona muksujen kanssa. hyvin sujuu. ohjelmaa ja tekemistä on välillä vähän liikaakin... sitten me pidetään välillä älä tee mitään päiviä... ollaan vaan ja löhötään! katotaan vaikka elokuva tms.

Lähtee su-yönä, tulee joko pe aamuna tai iltana. joka kolmas viikko kotona. Sillon kun ei vapaa viikkoa ollut oli aika rankkaa kahden pienen kans, mutta nyt ei valittamista. Vapaa viikon pyhittää täysin perheelleen ja varsinkin lapsille. Voisin väittää että enempi touhuaa asten kanssa, kun "normaalit isät". Viikot kun ensin ikävöi, jaksamista ja halua on 100%.
Itselläni menee aina hetki kun mies kotiutuu ja "sekoittaa arjen". Sitten kun taas lähden töihin tai kouluun on kaikki kuskaamiset vastuullani, joten aika kronkeli olen työaikojen suhteen...hankaloittaa työnsaantiani. Mutta meillä riittää kun yksi on aina pois niin toinen ei vuorotyöhön lähde.

Meillä mies on periaatteessa lähiympäristössä koko ajan, mutta käytännössä käy tälläkin hetkell vaan nukkumassa kotona ja lapset näkee häntä aamusin sen vähän alta 2 tuntia :|
Mutta se on keikkatyöläisen arkea tällä alalla, kun on töitä, niin niitä on tehtävä. (+ että mun opiskelu ei ois mahdollista jos mies ei tekis noin paljon töitä... )

Juu... Välillä on viikkoja, että menee ja tulee ns. virka-aikoina.. Toisinaan lähtee aikaisin ja tulee myöhään.. Joskus ei sitten tule ollenkaan.. :headwall: Pahinta on se, että 95% en tiedä tuleeko mihinkä aikaan kotiin.. Eli onko lähtenyt kesken päivän jonnekin keikalle.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Meillä mies on periaatteessa lähiympäristössä koko ajan, mutta käytännössä käy tälläkin hetkell vaan nukkumassa kotona ja lapset näkee häntä aamusin sen vähän alta 2 tuntia :|
Mutta se on keikkatyöläisen arkea tällä alalla, kun on töitä, niin niitä on tehtävä. (+ että mun opiskelu ei ois mahdollista jos mies ei tekis noin paljon töitä... )

Aikaslailla niinku meilläkin. Mä en paljoo ehi seurestelee likan kanssa, muuta kun sunnuntaisin tai jos otan vapaan

Yhteistyössä